Conform statisticilor de pe piaţa din România sunt deschise şi active circa 7.000 de saloane de coafură şi înfrumuseţare, numărul fiind relativ constant în ultimii ani, spun jucătorii din domeniu.

Iată că în zilele noastre acest domeniu a devenit din ce în ce mai popular, iar acest lucru transformă diferențierea într-un aspect mai greu de îndeplinit, mai ales dacă te afli la început de drum.

Ești foarte bine informat cu privire la nevoile clienților tăi și în același timp ești pregătit pentru a le oferi cele mai bune servicii, dar poate că nu știi încă cum să te faci cunoscut.

Pentru că ești specialist în domeniul de beauty, probabil că marketing-ul și promovarea nu fac neapărat parte din abilitățile sau valorile tale.

Ei bine, când vine vorba despre acest domeniu, te putem ajuta noi!

O agenție de publicitate te poate îndruma cu soluțiile cele mai potrivite în acest sens, ținând cont de misiunea și viziunea brand-ului tău.

 

 Pentru că agenția noastră lucrează cu promovarea specialiștilor din acest domeniul, avem o mare experiență pe care am dobândit-o în urma colaborărilor cu diferite saloane de înfrumusețare din Bacău.

Sfatul pe care ți-l putem da încă de la prima întâlnire este – alegerea unui stil modern și elegant care să exprime profesionalism și atenție față de clienții ce calcă pragul salonului.

Valorile tale trebuie să fie exprimate până și prin cele mai mici detalii pentru că este foarte important ca oamenii să-ți simtă viziunea atunci când iau contact cu spațiul tău.

Deși nu pare, atmosfera creată contribuie la experiența clienților, dar în același timp, îți asigură și elementul cel mai important, diferențierea față de concurență.

Cum faci asta?

În mod concret, îți dăm câteva exemple de saloane de înfrumusețare cu care am avut plăcerea să colaborăm și care au vrut să se diferențieze cu ajutorul materialelor publicitare.

 

Diana Avram – Salon “Laboratorul de culoarea”

Diana Avram este adepta stilului modern, elengant și premium.

Și-a dorit să ofere informații relevante încă de la intrare, dar în același timp, să creeze o experiență și atmosferă specială pentru persoanele ce apelează la serviciile salonului.

Pentru evidențierea salonului s-au utilizat materiale publicitare precum:

  • Placă din plexic colantată;
  • Litere volumetrice;
  • Autocolant pentru perete.

 

Larisa Sârbu – Salon “Make-up & PhiStudio by Larisa Sârbu”

Frumusețea este o stare de spirit și schimbările din exterior influențează cum te simți în interior.

Cu această premisă a pornit și Larisa Sârbu la deschiderea salonului de cosmetică.

Larisa și-a dorit să creeze spațiul care să le facă pe femei să se simtă frumoase, iar cadrul să fie unul care să exprime grija și atenția la detalii.

Pentru evidențierea salonului s-au utilizat materiale publicitare precum:

  • Placă din bond colantată;
  • Litere volumetrice;
  • Plăci pentru semnalizarea interioară/ direcționale;
  • Insigne din plexic.

 

Claudia Velescu – Salon “PhiBrows”

Până să tragem o fugă la Claudia Velescu – Microblading Artist pentru reconstrucția sprâncenelor, vă prezentăm lucrările realizate pentru acest salon!

Claudia a ales să semnalizeze fiecare zonă a spațiului pentru a oferi informații clare asupra serviciilor pe care le pune la dispoziția clienților.

Non-culorile predomină, iar alb și negru emană eleganță, completându-se perfect cu elementele decorative și bineînțeles, cu serviciile care sunt destinate atât doamnelor, cât și domnilor.

Pentru evidențierea salonului s-au utilizat materiale publicitare precum:

  • Roll-up;
  • Litere volumetrice.

 

Salonul “Lady Nails”

Știai că în Roma antică, nuanțele de piersici și cireșe erau asociate cu zeița iubirii și frumuseții Venus?

Salonul Lady Nails este spațiul perfect pentru momente de răsfăț dedicate femeilor.

Au ales și culori reprezentative care să se îmbine perfect cu viziunea lor asupra feminității.

Literele volumetrice exprimă eleganță, iar apsectul acestora contribuie cu siguranță la bunăstarea clientelor ce calcă pragul salonului.

Pentru evidențiere s-au utilizat materiale publicitare precum:

  • Placă din plexic colantată;
  • Litere volumetrice aplicate pe placă din plexic.

 

Noi sperăm că te-am convins de importanța valorificării și prezentării pe piață a diferențiatorilor tăi cu ajutorul materialelor publicitare.

Te așteptăm la sediul nostru de pe strada B-ul Unirii, nr. 30, în clădirea 30 Avenue Business Center.

Îți oferim consultanță gratuită pentru a găsi cele mai potrivite idei pentru promovarea business-ului tău.

 

Autor

admin_tec

Lasă un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile cu steluță (*) sunt obligatorii.