Alternative Advertising - candy bar polistiren

Un nou trend – volumetrie din polistiren

Volumetrie din polistiren – Impact vizual ridicat

Reclamele pe bază de volumetrie din polistiren oferă un plus de eleganță și un impact vizual ridicat. Sunt o soluție pentru semnalistică de exterior și de interior a locațiilor.

Cel mai convenabil raport calitate-preț

Folosirea literelor din polistiren reprezintă cea mai convenabilă variantă de semnalizare a locațiilor. De asemenea reprezintă o variantă ieftină de semnalizare și datorită greutății reduse.  Orice volumetrie din polistiren este foarte ușor de manipulat și are modalității facile de montaj.

Avantaje volumetrie polistiren

Finisaje în orice culoare pentru orice element de volumetie din polistiren. Literele de polistiren pot fi vopsite în orice culoare cu vopsea lavabila pe baza de apă.

Utilizări volumetrie polistiren

Sunt pretabile pentru reclame din polistiren, logouri, semne publicitare de polistiren, forme și decorațiuni. Recomandăm utilizarea lor pentru sedii de firmă, centre comerciale, bănci și instituții publice. În magazine, mall-uri, hoteluri și pensiuni și spatii comerciale diverse oferă un plus de imagine demn de luat ăn seamă. Volumetria din polistiren este  utilizată cu succes în spitale și clinici, baruri, restaurante, terase, farmacii, hale industriale, reprezentanțe auto, benzinării, clădiri pentru birouri, supermarket-uri, beauty center.  Îti dorești diverse decorațiuni pentru petreceri tematice, aniversări, onomastice, botezuri, camera copilului etc.? Volumetria din polistiren îți infrumusețează viața!

Volumetrie din polistiren – litere

Alternative Advertising - volumetrie din polistiren - litre
Alternative Advertising – volumetrie din polistiren – litre

Literele volumetrice  sunt ideale pentru montajul atât la interior cât și la exterior. Cu ajutorul literelor din polistiren reușești să creezi reclame personalizate cu un aspect deosebit și cu costuri foarte mici comparativ cu alte tipuri de signalistică. Fonturi diverse și o mare varietate de culori îți sunt oferite pentru a contura și realiza ideea ta.

Iluminare litere din polistiren

Iluminația pentru volumetria din polistiren se poate face cu proiectoare montate frontal dar și cu sistem de leduri aplicate în spatele literelor pentru a obține astfel efectul de halou.

Cele mai utilizate grosimi pentru realizarea literelor volumetrice din polistiren sunt 2 cm, 3cm, 5cm și 10cm.

Volumetrie din polistiren pentru copii

Alternative Advertising - volumetrie din polistiren
Alternative Advertising – volumetrie din polistiren

Polistirenul ca o joacă

Polistirenul este folosit atât în scopuri didactice, sau in realizarea elementelor decorative pentru camerele copiilor sau locuri de joacă.

De la ornamente de Crăciun sau de Paște la flori, animăluțe, figuri geometrice, personaje sau orice alte forme pentru a le expune în grădinițe și școli sau, de ce nu, pentru a le oferi cadou cuiva drag.

Elementele debitate din polistiren un impact vizual foarte puternic și sunt UNICE. Obiectele realizate din polistiren pot fi manevrate ușor și nu prezintă un pericol pentru copii, în plus, pot fi vopsite cu ajutorul vopselurilor pe bază de apă.

Machetele didactice pot fi folosite la lecțiile de grad I și II, la Cercurile Pedagogice, la inspecțiile finale pentru definitivat sau titularizare, la diferite lecții tematice și la ornarea grupelor sau claselor.

De asemenea, sunt diferite machete didactice ce pot fi folosite ca avizier și unde sunt expuse diplomele obținute la concursurile la care au participat copiii.

Volumetrie din polistiren pentru evenimente

Alternative Advertising - volumetrie din polistiren
Alternative Advertising – volumetrie din polistiren

Decorațiuni 3D, litere din polistiren. Idei inedite și de efect pentru nunți, botezuri, petreceri tematice sau ședințe foto.

Un nou trend în domeniul decorațiunilor

Pentru nunți, botezuri, evenimente sau petreceri tematice folosește elementele decorative volumetrice din polistiren. Saloanele unde are loc petrecerea devin personalizatr pentru orice eveniment.  Fotografiile făcute în timpul petrecerii sunt pline de energie datorită decorului .

Elementele volumetrice din polistiren se pot aplica În unul sau mai multe straturi și culori, obținându-se efecte foarte plăcute.

Polistirenul este un material potrivit si pentru recuzita teatrelor sau a televiziunilor, greutatea redusa prezintă un mare avantaj, el putând fi manevrat cu mare ușurință.

Elementele decorative din polistiren sunt destinate în special celor ce doresc să își ocupe timpul liber într-un mod distractiv, alegând să picteze sau să coloreze figurine din polistiren pentru a le da forma dorită.

Bineînțeles, sunt o multitudine de idei când vine vorba despre aceste figurine; se pot realiza animăluțe, păsări, personaje din desene animate ori filme, forme geometrice, litere și numere, copaci, frunze, fluturi, reni și moși crăciuni, fulgi de nea, animale de apă sau junglă, animale de casă, dar și alte forme.

Decorarea, vopsirea sau mai bine spus pictarea acestor figurine este partea cea mai antrenantă. Lăsați frâu liber imaginației și realizați lucrări de invidiat. Aceste figurine din polistiren pot fi sursa de joaca ideală a copiilor.  Sunt utilizate în grădinițe și școli primare unde exista cel puțin o oră de lucru manual pe săptămână. Copiii au nevoie să-și dezvolte imaginația, iar tu îi poți ajuta la modul cel mai serios.

Pentru consultanță avizată în producție publicitară sau promovare indoor sau outdoor, contactează-ne!

Alternative Advertising - materiale promotionale vara

Ce promoționale să alegi pentru campaniile din vară, ca să ai rezultate WOW?

Când vremea se schimbă, vremurile de asemenea

Vara aduce zile toride și nopți calde, plăcute. Temperaturile influențează comportamentul nostru. Acesta este unul dintre factorii de care trebuie să ții cont atunci când plănuiești următoarea campanie cu promoționale.

În noul sezon, călătorim mai mult, consumăm răcoritoare în cantități mari, suntem preocupați de sănătatea corpului nostru. Facem drumeții, mergem la mare, suntem dornici să încercam lucruri noi și dispuși să cheltuim banii cu ușurință.

Daca vrei să ții pasul și să te bucuri de schimbările din comportamentul clienților si partenerilor tăi, acum este momentul sa plănuiești campanii cu promoționale. Acestea îi vor scăpa de problemele asociate verii: ciupituri de insecte, piele arsă, insolații etc.  Campaniile cu produse care asigură confort în zilele caniculare și oferă soluții ca vacanțele să fie numai bucuri.

Care sunt categoriile de produse spre care te poți orienta pentru campaniile din sezonul cald?

  1. Textilele cu fire inteligente
Alternative Advertising - textile promotionale
Alternative Advertising – textile promotionale

Deși a fost vedeta industriei textile pentru multă vreme, bumbacul nu este singura alegere pentru vară.  Firele inteligente, tratate ca să reziste la uzura îndelungată, care își păstrează forma și garantează proprietățile antimicrobiene sunt cele pe care ar trebui să le alegi pentru textilele din campaniile promoționale de vară.

  1. Accesorii si soluții medicale

Un ventilator care te răcorește cu picături fine de apă, compresele reci, ce fac minuni pentru pielea arsă de soare, gelul pentru curățat mâinile, sunt opțiuni perfecte daca vrei să oferi produse promoționale pe care toți le considerăm utile vara.

  1. Coolere și genți de voiaj

Alternative Advertising - materiale promotionale
Alternative Advertising – materiale promotionale

Călătorim mai mult vara. Nu e o presupunere, ci un fapt susținut de studiul Institutului Roman pentru Evaluare și Strategie. Potrivit datelor furnizate de acesta, 1 din 5 români aleg să își ia concediu vara, iar aproape jumătate dintre aceștia preferă vacanța la mare. Așadar, gențile de voiaj, pernele gonflabile ce asigură confort în timpul călătorilor lungi, coolerele dedicate unui picnic, trollerele și rucsacurile compacte sunt promoționalele care pot să inspire următoarea ta campanie din vara aceasta.

  1. Produsele de îngrijire a corpului

Soarele arzător, apa mării sau vântul de pe crestele munților, toate ne supun corpul unui stres suplimentar. Insolații, arsuri sau piele roșie pot să fie evitate când ai la îndemână produsele potrivite. Dacă reprezinți o companie in domeniul sănătății, dacă te adresezi cu precădere femeilor sau ești un reprezentant horeca, cremele de plajă, balsamul pentru buze cu factor de protecție solară, ochelarii de soare cu filtru UV sunt promoționale pe care poți să le personalizezi cu mesajul tău.

Plaja este locul unde brandul și mesajul tău vor fi văzute de mii de oameni, în fiecare zi; alege cu atenție promoționalul din campania ta de vară.

  1. Accesoriile pentru plajă și drumeții

Alternative advertising - promotionale plaja si drumetii
Alternative advertising – promotionale plaja si drumetii

Plajă sau o drumeție pe munte? Pentru fiecare activitate avem nevoie de produsul potrivit. Rogojinile pentru nisip, umbrelele pentru soare, ochelarii, șezlongurile, mingile și colăcele, saltele, papucii de plaja si prosoapele sunt câteva dintre promoționalele pe care poți sa le folosești.

  1. Promoționale dedicate copiilor

Alternative Advertising - Promotionale dedicate copiilor
Alternative Advertising – Promotionale dedicate copiilor

Vara este anotimpul jocului liber, copiii sunt în vacanță și asta înseamnă că petrec mai mult timp alături de familie. Nu îi uita atunci când pregătești campaniile promoționale pentru vară! Cu jocurile și jucăriile potrivite, vei oferi ore de distracție neîntreruptă și vei câștiga simpatia părinților.

  1. Promoționale dedicate competițiilor sportive și evenimentelor în aer liber

Alternative Advertising - promotionale vara
Alternative Advertising – promotionale vara

Cele mai multe evenimente au loc vara: festivaluri, concerte, competiții sportive susținute la mare sau la munte. Daca expui produsele sau serviciile tale la un eveniment sau dacă ești sponsor, trebuie să iei în calcul tipul de promoționale pe care îl vei acorda participanților. Folosește lanyards, tricourile tehnice, evantaiele sau recipientele pentru băuturi în campaniile din timpul unui eveniment. Goodie bag-urile de eveniment pot sa cantina si baterii externe cu ventuze pentru telefoanele mobile, solar power chargers sau tatuaje temporare.

Așadar, vara îți oferă nenumărate ocazii ca să îți pui brandul în evidență, să îți transmiți mesajul eficient, în timp ce reușești să cucerești aprecierea clienților și a partenerilor tăi. Un cadou promoțional bine ales, oferit intr-un moment bun, este una dintre cele mai bune investiții pe care poți sa le faci în afacerea ta.

Ai nevoie de ajutor ca să alegi promoționalul potrivit pentru afacerea ta? Consultanții noștri sunt pregătiți să îți ofere ideile WOW și produsele promoționale la prețuri corecte, ca tu să te bucuri de efectele campaniilor cu promoționale.

Scrie-ne pe hello@alternative-advertising.ro, spune Bună și hai să lucrăm împreună!

Alternative Advertising - print si design

Promovare Print și Digital  – cum te ajută?

Acum există mai multe canale de marketing disponibile pentru afaceri decât oricând

Digitalul poate lua toate titlurile, dar printul este un mediu testat cu o istorie de succes. Ai nevoie de amândouă. Pentru a profita la maximum de bugetul tău de publicitate sau de promovare, trebuie să combini canalele de marketing disponibile: Print și Digital.

Este necesar ca soluțiile digitale să fie susținute cu anunțuri tipărite și print de mari dimensiuni

Online ești întotdeauna doar la un click departe de a fi uitat. Dacă consumatorii văd marca ta online, și apoi o văd pe un print de mari dimensiuni, atunci începi să construiești o recunoaștere a mărcii. Oamenii vor începe să își amintească marca. Frecvența și consistența sunt esențiale.

Frecvența promovării în mediile Print și Digital

Una dintre problemele cheie ale marketingului și publicității este că, atunci când oamenii văd succesul, ei se opresc, dar, la fel ca în vânzări, trebuie să continui și iar să continui să te promovezi. Trebuie să ai câteva ”vapoare în canal” în orice moment și ele se vor mișca întotdeauna la viteze diferite. Gândește-te la marketing și la publicitate ca la un proces continuu, nu ca la o destinație. Stabilește-ți obiective, dar nu te opri odată ce le atingi!

Print de mari dimensiuni, pliante, broșuri și alte materiale de promoționale combinate cu o strategie de marketing online reprezintă o combinație puternică. Concentrându-te doar pe print sau doar digital înseamnă că îți pierzi timpul.

Menținerea coerenței mărcii în Print și Digital

Mergând pe promovarea digitală nu înseamnă că ar trebui să te reinventezi, dimpotrivă, este imperativ ca brandingul să rămână același pe toate canalele. Gândește-te la site-urile web responsabile. Acestea arată diferit în funcție de situația în care te afli pe un computer, un smartphone sau o tabletă, dar imaginile și mesajul de bază sunt încă acolo. Nu este nevoie să incluzi toate aceleași informații în format tipărit și digital, dar ar trebui să faci suficient pentru a te asigura că toate materialele tale au același aspect și comunicarea este unitară.

Nu te complica în Print și Digital

O mulțime de oameni se grăbesc și pierd din vedere mesajul central. Cu cât consumatorii au mai mult de citit, cu atât vor citi mai puțin. Ideea este că nimănui nu-i pasă de tine, trebuie să faci în așa fel încât să le trezești interesul. Concentrează-te pe client și pe beneficiile pe care le oferi.

Avantajele imprimării

alternative-advertising.ro-print
alternative-advertising.ro-print

Consumatorii îl văd ca având mai multă calitate și integritate decât conținutul online.

Potrivit Contently.com, 82% dintre utilizatorii de Internet au încredere în anunțurile tipărite atunci când iau o decizie de cumpărare, mai mult decât orice alt mediu.

MarketingMag.com observă că, în timp ce “ziarele și revistele ajung la 90% din canadieni săptămânal” doar puțin “mai mult de jumătate din canadieni (59%) citesc acum pe un dispozitiv digital.” Printul este încă autoritar și citit pe scară largă. Sacrificarea imprimării pentru a investi în digital este la fel de slabă ca strategie ca și sacrificarea digitală pentru a investi doar în print. Strategia ta de marketing trebuie să cuprindă ambele medii.

Cheile succesului pentru Print și Digital

Online și în format print, se aplică aceleași principii de succes:

  1. Frecvența ridicată este crucială
  2. Rămâi concentrat pe mesajul mărcii

Ai nevoie de ajutor pentru a adăuga o anumită energie electrică la campaniile de print sau de marketing digital?

Știm să îți coordonăm marketingul digital și de print . Aplicăm aceste chei de succes, astfel încât următoarea ta campanie publicitară să fie cea mai bună de până acum.

 

Alternatice Advertising - marketingul de care ai nevoie

Marketingul – investiție sau o cheltuială?

Marketingul generează o investiție sau o cheltuială?

Este o dezbatere veche care merge direct la bază: marketingul generează o investiție sau o cheltuială?

Marketingul creează pentru orice afacere o valoare economică mai mare decât orice altă activitate.  Deține un nivel de forță incomparabil pe baza căruia poate să influențeze afacerea. Influențează înțelegerea pieței și apărarea intereselor clientului.  Generează inovație, construirea brandului și influențarea unei creșteri profitabile.

Care este valoarea mărcii tale?

Unele companii cred că dacă cheltuiesc 1.000 de lei pentru branding, atunci ar trebui să vadă o întoarcere directă de 10.000 de lei.  Uită faptul că brandingul pur și simplu funcționează în alt fel. Construirea unui brand necesită timp și bani. Chiar dacă  vei putea urmări nu tocmai ușor o rentabilitate directă a investiției (ROI), vei beneficia în continuare pe termen lung.

La fel tu, te afli în imposibilitatea de a-ți conduce afacerea fără laptop. Laptopul tău nu generează în mod direct o rentabilitate a investiției.  Construiește un brand investind în marketing.

Marca ta este cel mai mare activ. Chiar dacă ai pierde toate mărfurile într-un incendiu, vei fi în stare să îți reconstruiești afacerea atât timp cât marca ta este recunoscută și respectată.

 Angajamentul comunitar

Perceperea marketingului ca o cheltuială îți permite să reîntorci acești bani comunității locale sponsorizând turnee, ținând tombole sau organizând evenimente locale. Nu vei vedea neapărat un  ROI direct peste noapte, dar să nu rămâi surprins dacă oamenii încep să te recunoască și să te asocieze cu anumite evenimente, fiind brusc interesați să achiziționeze produsele/serviciile tale.

În afaceri, ca și în viață, cu cât dăruiești mai mult, cu atât vei primi mai mult. Cu cât îi ajuți mai mult pe oameni, cu atât sunt mai multe șanse ca aceștia să te recomande prietenilor, familiei și colegilor lor.

Marketingul presupune angajament

Angajament față de tine, că vei respecta deadline-urile, că vei duce la bun sfârșit proiectul; angajament față de clienți, că folosești toate informațiile pe care ți le livrează pentru a învăța; angajament față de mediul ce te înconjoară, pentru că marketingul te formează să vezi cu alți ochi ce este în jurul tău.

Marketingul presupune timp

Construirea unui brand necesită timp și chiar dacă ar părea la început o cheltuială, pe termen lung este o investiție. Dar dacă nu poți să aștepți? Există modalități de a urmări și măsura rentabilitatea directă a investiției (ROI) a campaniei tale de marketing.

Construirea unui model de atribuire este cel mai bun mod de a măsura marketingul ca pe o investiție. Marketingul digital este deosebit de potrivit pentru urmărirea potențialului, a vânzărilor și a rentabilității investiției prin analiza automată.

Chiar și cel mai bun model de atribuire nu va fi capabil să prezică cu exactitate valoarea viitoare a mărcii pe care o generează marketingul. Nu există nici un substitut pentru obținerea brandului tău și implicarea în comunitate – și nici o modalitate de a acorda o valoare în euro și cenți. Lucrurile bune vin la cei care așteaptă.

Strategia de marketing este precum o pizza!

Se pleacă de la pizza margherita și se ajunge la specialitatea casei. Depinde de tine de ce ingrediente îți dorești sau ai nevoie pentru a crea experiențe pline de emoție și bun gust pentru clienții tăi!

Când ești gata să investești în marca ta, dă-ne un apel!

La Alternative Advertising facem ca ideile bune să fie transformate în implementări memoraile!

Toată lumea are nevoie de sfaturi și strategii de marketing. Chiar și tu care ai o afacere de succes.

 

Alternative Advertising - campanii de branding

Tu știi cât valorează brandul tău?

Partea de branding este, fără îndoială, cea mai importantă componentă a comercializării cu succes a afacerii tale. Mulți proprietari de afaceri se tem să investească în branding, deoarece pur și simplu nu sunt familiarizați cu acest proces. Aceste rezervări sau constrângeri limitative ar putea costa afacerile mii de lei sau tot mai multe oportunități pierdute.

De ce sunt atât de mulți proprietari de afaceri care se tem să investească în branding? Când vine vorba de branding, nu vezi întotdeauna o rată directă de măsurare a investiției (ROI) – dar asta nu înseamnă că nu funcționează. Trebuie doar să-ți ajustezi mentalitatea.

Cum construim o campanie de branding?

Este vorba doar de construirea conștientizării mărcii. Trebuie să continui să transmiți mereu același mesaj, astfel încât oamenii să înceapă să îl recunoască și, în cele din urmă, să reacționeze la el. Clienții răspund la o mai mare cunoaștere a mărcii prin cumpărarea produsului sau a serviciului tău în mod conștient.

Erori comune de branding

  1. Frica de a începe – pentru că marketingul este intangibil și nu este conștientizată întotdeauna rentabilitatea investiției.
  2. Schimbarea direcției prea frecvent și mesajele inconsecvente – O lună îți place albastru, următoarea îți place galbenul etc. Trebuie să fii consecvent, altfel eforturile tale nu vor avea același impact.
  3. Calitate inconsistentă – Întotdeauna să fii în fruntea jocului atunci când vinzi produsele și serviciile. Trebuie să fii consecvent în toate domeniile afacerii tale.
  4. Neînțelegerea noțiunilor de bază pentru a nu părea complicat – Păstrează simplitatea!
  5. Neîncrederea în puterea marketingului – dorești ca toți clienții să se simtă bine și să cumpere cu încredere; pentru a face acest lucru trebuie să construiești încredere printr-un marketing consistent și prin furnizarea de produse și servicii de calitate.
  6. Cheltuieli în zone greșite – Unele companii cheltuiesc prea puțin, iar altele cheltuiesc prea mult în zone greșite. Menținerea unei strategii concentrate este importantă și te ajută să rămâi flexibil.
  7. Compararea merelor cu portocalele – Afacerile diferite necesită abordări diferite și produc marje diferite în ceea ce privește marketingul.
  8. Uiți că nu este întotdeauna despre tine – Cu cât dai mai mult, cu atât vei primi mai mult. Făcând acte de caritate, ajutând prteneri de afaceri și chiar clienți este mai mult decât o bună karma, este o strategie bună de branding! Fii flexibil și deschis. Este modul în care oamenii te percep că ești important

Percepția mărcii

Indiferent cât de frecvente sau coerente sunt mesajele tale, identitatea ta de brand ajunge la clienții tăi. Dacă ești perceput într-un fel și încerci să te prezinți într-un alt mod, atunci pierzi resursele prin trimiterea unui mesaj de confuzie de marcă.

Gândește-te la un atlet de elită. Identitatea lui se schimbă și se rotește în funcție de acele identități care îi permit să profite la maximum de fiecare etapă a carierei. Afacerea ta, ca un atlet, trebuie să facă tot ce este mai bine pentru tine în acel moment. Promovează-te în limitele tale. Un începător nu se poate vinde ca veteran, iar un veteran nu poate pretinde că este un tânăr debutant, iar comercianții, antrenorii și fanii te percep exact așa cum ești în acest moment.

Fiecare brand trece printr-o evoluție ca răspuns la percepția clienților. Logo-urile, de exemplu, încep de obicei complicate și suprasolicitate, dar pe măsură ce marca evoluează, logo-ul devine minimalist și mai stilizat.

Păstrează branding-ul tău pe aceste trei principii:

  1. Atenție: marca ta trebuie să atragă atenția oamenilor.
  2. Spune cum este: marca ta trebuie să-i spună clientului cine ești, ce faci și de ce au nevoie clienții de tine.
  3. Cum se obține: Odată ce își dau seama că au nevoie de produsul sau serviciul tău, fă-l accesibil într-un mod cât mai simplu pentru ei.

Acum că ai o mai bună înțelegere a modului în care funcționează branding-ul, este timpul să te oprești din îngrijorare și să începi să îți dezvolți afacerea!

Contactează Alternative Advertising astăzi! Împreună, putem face ideile tale mai bune!

Alternative Advertising - campanie publicitară de Paște

Campanie publicitară de Paște

Brandurile profită de orice ocazie să își atragă clienții

Crează printuri atât de bune încât nici nu a este nevoie de prea multe elemente ca să sugerezi legătura dintre Paște și produsele tale! Asta înseamnă să ai o campanie publicitară reușită!

Toată lumea ştie că Iepuraşul este un simbol sfânt al sărbătorii, nelipsit de altfel de pe punga de cadouri, ambalajul de cozonac sau din coşul cu ouă. Astfel Iepurașul este nelipsit din orice campanie publicitară!

Ce oferă o campanie publicitară?

De Paşte, ca şi de Crăciun sau orice altă sărbătoare, febra cumpărăturilor este garantat aceeaşi, oamenii cumpărând orice produs care le oferă:

Bucurie

Obiectiv

Noutate

Utilitate

Stimă de sine.

Sunt reguli principale de care trebuie să ții cont în orice campanie publicitară. După zeci de mii de campanii publicitare implementate, îți putem oferi câteva secrete de marketing. Maximizăm garantat vânzările din această perioadă!

Ți se pare că e prea devreme să te gândești la pregătirea pentru sărbătorile pascale? Suntem siguri că nu vrei să alergi panicat de colo colo! Ai apucat să-ți pregătești magazinul, casa și familia? Iepuraşul îți bate deja la ușă!

Acționează inteligent, planifică și păstrează controlul

O campanie publicitară de sărbători îți oferă un business pregătit și o familie care se bucură fără griji de Paște.

Pregătirea promoțiilor tale pentru sărbători e asemănătoare acțiunilor de decorare a casei. În loc sa cumperi decorațiuni de Paște, îți creezi și planifici toate activitățile necesare pentru ca afacerea ta să aibă vizibilitate și vânzări cât mai mari. E frumos să te lași cuprins de spiritul Iepuraşului stând la masă cu cei dragi și urmărind cum vânzările cresc. Pentru masa de sărbători te pregătești din timp făcând mâncare tradițională, decorând ouă și alocând timp familiei. De ce să nu îți pregătești business-ul în același fel? Implementează o campanie publictară inainte de sărbători și după te bucuri de rezultate!

Acum, că te-am convins de importanța etapei de pregătire a campaniei publicitare, îți spunem un secret: principalul avantaj al publicității este AUTORITATEA ta sau ÎNCREDEREA câștigată în ochii clientului. Mai multă încredere se traduce într-o șansă mai mare ca cei care sunt cu adevărat interesați de produsele tale să devină clienți reali.

Timpul, banii și resursele tale sunt întotdeauna limitate. De asta trebuie să le folosești cât mai bine. Decât să aduci mai mult trafic care nu prea se transformă în clienți, mai eficient e să îți optimizezi imaginea ta și să scoți mai mult din traficul pe care îl aduci deja.

 

Alternative Advertising - servicii publicitare - campanii publictare - panouri publicitare

Primăvara începe cu video story

Deții o afacere mică?

Înseamnă că știi foarte bine ce înseamnă un buget redus atunci când vine vorba de promovare. Deși știi că trebuie să investești pentru a obține profit, niciodată nu poți fi sigur de rezultatul investiției.

Vorbim de bănci, reprezentanţe auto, clinici private de sănătate sau librării? Toți aceşti comercianţi profită din plin de avantajele  pe care le oferă conceptul de video story.

Video story – o metodă excelentă de brand awareness

Video story este printre puținele modalități prin care o firmă mică poate concura cu marile brand-uri.  Este o metodă excelentă de brand awareness.  Câștigă  trafic relevant, generează lead-uri de calitate, câștigă noi clienți și vânzări!

În publicitate, totul se schimbă de la un an la altul. Partea frumoasă este că nu ai cum să te plictisești.

În prezent oamenii și consumatorii tăi vor să înțeleagă cu adevărat ce reprezintă produsele sau serviciile tale. Mai mult, vor să creeze o conexiune cu afacerea ta.

Video story este acel proces prin care noi construim în mintea consumatorilor o imagine și o identitate a produselor sau serviciilor tale și prin care le oferim un sens, o identitate.

Cu alte cuvinte, este o strategie prin care ajutăm publicul țintă să se identifice cu produsele tale, și prin care le dăm toate motivele să te aleagă pe tine, în defavoarea competitorilor.

Prin spotul pe care îl construim, le arătăm consumatorilor că prin ceea ce oferi satisfaci nevoile pe care aceștia le au, iar scopul nostru final este să le câștigăm loialitatea.

Puterea unui video explicativ pentru dezvoltarea afacerii tale

Este momentul să le oferi consumatorilor experiențe cu brandul tău la un alt nivel. Aceștia au deja acces la o cantitate enormă de informații.  Dacă vrei un avantaj competitiv, ar fi bine să te concentrezi pe îmbunătățirea experienței consumatorului cu brandul, sub toate aspectele sale.

Dacă vrei să atragi clienți noi în mod rapid pentru afacerea ta, video story este o soluție ideală. Personalizarea este mai importantă ca niciodată.

Un factor foarte important, ignorat însă de foarte mulți posesori de afaceri din România, este experiența vizuală a clientului care, în cele din urmă, va corespunde cu atragerea și  retenția acestuia.

Mai mult de 90% din antreprenori au produse bune sau chiar excelente. Promovarea lor este ineficientă, iar asta afectează considerabil creșterea afacerii.

Vânzările sunt o prioritate. A face clienții fericiți este o prioritate. Livrarea produselor la timp este o prioritate. Publicitatea eficientă generează mai mult venit decât toate aceste activități combinate.

Așadar, contactează-ne dacă vrei sa ai parte de video story, doar așa vei străluci sub soare!

Alternative Advertising - agenție de publicitate

De ce e nevoie de publicitate?

Toată lumea are nevoie de sfaturi în publicitate. Chiar și cei care au afaceri de succes.

Agenția de publicitate deține un nivel de forță incomparabil care influențează afacerea – înțelegerea pieței, apărarea intereselor clientului, generarea inovației, construirea brandului, influențarea unei creșteri profitabile.

Citește mai departe