1. Pune accent pe promovarea brand-ului tău încă din prima zi!
Poate cel mai întâlnit lucru pe care il fac oamenii atunci când își deschid un business este să lase promovarea brand-ului “pentru mai târziu”. Brand-ul are nevoie de o promovare puternică încă de la început. Lucrurile mici fac diferența și asta se poate aplica și în acest caz, orice material publicitar sau metodă de promovare este binevenită atâta timp cât afacerea este scoasă în evidență.
2. Gândește-te la beneficii!
Este adevărat că, la început, promovarea presupune efort, dar important este să apelezi la varianta cea mai eficientă pentru brand-ul tău. De exemplu, să apelezi la o casetă luminoasă poate avea un impact vizual impresionant și îți poate scoate în evidență spațiul comercial, stârnind interesul clienților. Literele volumetrice sunt și ele binevenite, la fel și panourile publicitare distribuite prin oraș. Toate aceste materiale publicitare au costuri rezonabile, special pentru a putea fi accesate de către toată lumea. Tot ce trebuie să faci este să te informezi și să cauți cea mai optimă soluție pentru tine. Nu uita, soluția optimă ca să fii cunoscut de către clienții tăi trebuie să includă neaprărat si PROMOVAREA!
3. Apelează la profesioniști!
Știm că ești îndrăgostit de business-ul tău și că vrei cele mai bune rezultate. De aceea nu ezita să stabilești o ședință de consultanță cu o agenție de publicitate. Atunci vei afla idei pe care le poți aplica în business-ul tău imediat și metode practice de a le implementa cu ajutorul materialelor publicitare și a campaniilor în diferite medii. Iar dacă decizi să lucrezi cu noi beneficiezi de consultanță gratuită.
4. Cunoaște-ți concurența!
Fie că vrei sau nu, lumea evoluează în fiecare zi, deci fii cu ochii pe concurență. Una dintre cele mai bune strategii de promovare este să comunici ceea ce te diferențiază cu adevărat, motivul pentru care le aduci cu adevărat valoare clienților tăi. Tu știi care sunt diferențiatorii tăi și îi comunici în mod constant?
5. Stabilește-ți OBIECTIVELE!
Un plan bine întemeiat de la început te va ajuta să ai o viziune clară. Este important să corelezi obiectivele de marketing și publicitate cu obiectivele generale de dezvoltare ale companiei.
Tu ti-ai făcut planul de promovare pe anul acesta?
6. Keep it simple!
Secretul unei relații bune cu clienții stă în comunicare. Prin comunicare îți asiguri o vizibiliate clară și distinctă în fața clienților și a concurenților tăi.
7. Fii prezent!
Vrei ca oamenii să dezvolte încredere față de brand-ul tău? Comunică în mod constant!
O activitate constantă a brand-ului este observată și apreciată de către clienți. Postările recurente în social media și utilizarea materialelor publicitare în toate punctele de contact ale business-ului tău cu clienții sunt o metodă de a arăta că esti tot timpul disponibil și că rămâi prima alegere.
Vrei să fii numărul 1? Fii prezent în toate locurile în care sunt prezenți clienții tăi!
8. Recompensează-ți clienții!
Comunicarea este cuvântul ce trebuie să apara neaparat in definitia promovarii. Aceasta creează conexiuni și legături sănătoase cu oamenii care îți achiziționează produsele și serviciile, dar si cu potențialii clienți. Comunicarea constă în ascultarea nevoilor clientilor, găsirea de soluții, dar mai ales transmiterea de informații. (materiale personalizate)
9. Think out of the box!
Din când în când poți să riști să faci ceva nemaivăzut, unic, șocant. Clienții te vor remarca și te vor ține minte mult timp. Din această categorie fac parte: proiectele speciale outdoor sau indoor care te ajută să transmiți mesajul într-un mod creativ și diferit.
Proiectul special este o abordare originală prin care cu ajutorul unei idei creative poți transforma un material publicitar în ceva cu adevărat spectaculos și memorabil.