9 IDEI DE CARE SĂ ȚII CONT CÂND TE PROMOVEZI

1. Pune accent pe promovarea brand-ului tău încă din prima zi!

Poate cel mai întâlnit lucru pe care il fac oamenii atunci când își deschid un business este să lase promovarea brand-ului “pentru mai târziu”. Brand-ul are nevoie de o promovare puternică încă de la început. Lucrurile mici fac diferența și asta se poate aplica și în acest caz, orice material publicitar sau metodă de promovare este binevenită atâta timp cât afacerea este scoasă în evidență.

2. Gândește-te la beneficii!

Este adevărat că, la început, promovarea presupune efort, dar important este să apelezi la varianta cea mai eficientă pentru brand-ul tău. De exemplu, să apelezi la o casetă luminoasă poate avea un impact vizual impresionant și îți poate scoate în evidență spațiul comercial, stârnind interesul clienților. Literele volumetrice sunt și ele binevenite, la fel și panourile publicitare distribuite prin oraș. Toate aceste materiale publicitare au costuri rezonabile, special pentru a putea fi accesate de către toată lumea. Tot ce trebuie să faci este să te informezi și să cauți cea mai optimă soluție pentru tine. Nu uita, soluția optimă ca să fii cunoscut de către clienții tăi trebuie să includă neaprărat si PROMOVAREA!

3. Apelează la profesioniști!

Știm că ești îndrăgostit de business-ul tău și că vrei cele mai bune rezultate. De aceea nu ezita să stabilești o ședință de consultanță cu o agenție de publicitate. Atunci vei afla idei pe care le poți aplica în business-ul tău imediat și metode practice de a le implementa cu ajutorul materialelor publicitare și a campaniilor în diferite medii. Iar dacă decizi să lucrezi cu noi beneficiezi de consultanță gratuită.

4. Cunoaște-ți concurența!

Fie că vrei sau nu, lumea evoluează în fiecare zi, deci fii cu ochii pe concurență. Una dintre cele mai bune strategii de promovare este să comunici ceea ce te diferențiază cu adevărat, motivul pentru care le aduci cu adevărat valoare clienților tăi. Tu știi care sunt diferențiatorii tăi și îi comunici în mod constant?

5. Stabilește-ți OBIECTIVELE!

Un plan bine întemeiat de la început te va ajuta să ai o viziune clară. Este important să corelezi obiectivele de marketing și publicitate cu obiectivele generale de dezvoltare ale companiei.

Tu ti-ai făcut planul de promovare pe anul acesta?

6. Keep it simple!

Secretul unei relații bune cu clienții stă în comunicare. Prin comunicare îți asiguri o vizibiliate clară și distinctă în fața clienților și a concurenților tăi.

7. Fii prezent!

Vrei ca oamenii să dezvolte încredere față de brand-ul tău? Comunică în mod constant!

O activitate constantă a brand-ului este observată și apreciată de către clienți. Postările recurente în social media și utilizarea materialelor publicitare în toate punctele de contact ale business-ului tău cu clienții sunt o metodă de a arăta că esti tot timpul disponibil și că rămâi prima alegere.

Vrei să fii numărul 1? Fii prezent în toate locurile în care sunt prezenți clienții tăi!

8. Recompensează-ți clienții!

Comunicarea este cuvântul ce trebuie să apara neaparat in definitia promovarii. Aceasta creează conexiuni și legături sănătoase cu oamenii care îți achiziționează produsele și serviciile, dar si cu potențialii clienți. Comunicarea constă în ascultarea nevoilor clientilor, găsirea de soluții, dar mai ales transmiterea de informații. (materiale personalizate)

9. Think out of the box!

Din când în când poți să riști să faci ceva nemaivăzut, unic, șocant. Clienții te vor remarca și te vor ține minte mult timp. Din această categorie fac parte: proiectele speciale outdoor sau indoor care te ajută să transmiți mesajul într-un mod creativ și diferit.

Proiectul special este o abordare originală prin care cu ajutorul unei idei creative poți transforma un material publicitar în ceva cu adevărat spectaculos și memorabil.

5 pași pentru a-ți transforma brand-ul într-o adevărată vedetă!

Nu-i numim vedete pentru că sunt superstaruri, ci pentru că au ales să fie vizibili cu orice ocazie!

Vizibilitatea brand-ului tău reprezintă un element esențial în dezvoltarea și creșterea notorietății firmei. De câte ori ai apelat la un produs despre care nu știai prea multe informații?

 Clienții au nevoie de informații, dar mai ales, au nevoie de oameni care să spună o poveste despre produsele sau serviciile din jurul lor. În lumea afacerilor, produsele și serviciile sunt vedetele, iar vedetele trebuie să iasă în evidență indiferent de context sau ocazie.

Vedetele apelează întotdeauna la piese vestimentare de efect sau la make-up profesionist astfel încât să iasă în evidență, iar lumea să vorbească despre aparițiile lor. La aceste trucuri ar putea apela și brand-ul tău cu ajutorul Alternative Advertising. Noi îți prezentăm cele mai potrivite materiale publicitare care pot îmbrăca imaginea firmei, oferind un plus de valoare și totodată ajutând brand-ul să iasă din tiparele clasice.

 

5 Pași pentru a-ți transforma brand-ul într-o adevărată vedetă:

 1. Ședințe de consultanță

Toate vedetele au nevoie de stiliști profesioniști pentru a nu da greș în aparițiile lor, deci ca prim pas ai nevoie de sedințe de consultanță cu persoane ce te pot sfătui în legătură cu cele mai eficiente strategii prin care îți poți dezvolta notorietatea brand-ului. Agențiile de publicitate sunt experte în stabilirea materialelor publicitare de care are nevoie o firmă pentru a atrage privirile clienților.

Alternative Advertising îndeplinește următoarele etape cu privire la stabilirea obiectivelor de promovare ale brand-ului consultat:

  • Întâlnirea cu deținătorul brand-ului și descoperirea conceptului acestuia;
  • Stabilirea serviciului dorit și a materialelor publicitare necesare: modelul, culoarea, dimensiunile, design-ul graphic și locul amplasării;
  • Trimiterea simulărilor grafice și stabilirea design-ului final;
  • Montarea materialelor publicitare stabilite.

În această categorie de materiale poți găsi: casete luminoase, panouri publicitare, colantarea auto, litere volumetrice, etc.

 

 2. Caseta luminoasă

Vedetele strălucesc oricând, evident că ai nevoie de un element care să te facă să sclipești, iar oamenii să te observe de la distanță. Caseta luminoasă este soluția!

Ești curios ce este o casetă lumioasă?

Fie că e zi sau noapte, cu ajutorul casetei luminoase, reclama ta nu are cum să treacă neobservată. Poate fi amplasată atât în interior, cât și în exterior, iar design-ul acesteia depinde doar de imaginația și de preferințele tale. Caseta luminoasă este un element vizual de impact care îți va aduce brand-ul în lumina reflectoarelor.

Haide să-ți demonstrăm asta!

 3. Panourile publicitare

Vă mai amintiți când eram mici și ne doream să fim la fel de celebri precum vedetele ce apăreau pe panourile publicitare din oraș?

Ei bine, una dintre cele mai eficiente modalități pentru o publicitate stradala de succes pe care brand-urile o utilizeaza este panoul publicitar, dacă casetele luminoase te fac să sclipești, panourile publicitare te fac cunoscut în tot orașul și nu numai, trebuie să ținem cont, însă, că acestea necesită și o amplasare corespunzătoare.

În ciuda prezentei tot mai mare a retelelor sociale si instrumentelor de marketing online, publicitatea traditională este o metodă complementară acestora, o formă de a creste notorietatea brand-ului.

Această modalitate de promovare sporește atenția oamenilor și creează pe parcurs publicitatea clasică, respectiv, cea prin viu grai.

 

 

 4. Roll-up-ul

Evenimentele sunt considerate cele mai importante ocazii, vedetele pot lua contact direct cu fanii, dar mai ales, este o oportunitate în plus de a ieși în evidență. Poți profita și tu de o asemenea ocazie.

Roll-up-ul este o metodă simplă și de efect de a prezenta informații despre afacerea ta, îl poți lua cu tine la orice eveniment, este ușor de asamblat și îl poți amplasa atât în interiorul spațiului tău, cât și în exterior. Trebuie doar să alegi informațiile și imaginile potrivite, iar oamennii sigur îți vor descoperii povestea așa cum vrei tu să o transmiți.

 

 5. Tricouri personalizate

Obișnuim să colecționam deseori obiecte imprimate cu simboluri ale vedetelor pe care le apreciem.

Hmm… ce spui despre niște tricouri personalizate cu logo-ul brand-ului tău?

Ai un eveniment, un curs sau o campanie pe care o desfășori și vrei să oferi participanților un cadou inedit? Transformarea unui obiect comun într-un gând exclusiv este conceptul fundamental din spatele darului personalizat. Tricourile personalizate sunt modalitatea perfectă de a distribui imaginea firmei tale într-un mod plăcut de toată lumea.

 

 

Noi sperăm că te-am convins în legătură cu importanța valorificării brand-ului tău, iar dacă am facut-o, te așteptăm la Alternative Advertising pentru a-ți tranforma imaginația în realitate și brandul într-o vedetă de succes.

Ne mai poti găsi și pe pagina noastră de Facebook @AlternativeAdvertisingSolutions , unde am adăugat recent prețurile produselor, dar și pe Instagram @advertisingalternative, unde postăm instastories cu activitățile zilnice.

 

Concurs de Crăciun by Alternative Advertising

Bine te-am găsit!

Sărbătorile de iarnă bat la ușă și trebuie să îți decorezi spațiul în ton cu ele? Facem noi asta!

Pentru că dorim să respectăm tradiția concursurilor cu tematică de Crăciun, organizăm și anul acesta un suuper concurs.* Comentezi, câștigi și noi venim să îți decorăm spațiul. (spațiu comercial, vitrină, birou)

*Atenție! Decorarea de către noi se va face doar în următoarele zone: Bacău, Neamț, Roman.

Pentru participanții din alte localități, elementele decorative vor fi trimise prin curier, fără a veni noi să decorăm respectivul spațiu. 

Concursul îl găsești pe pagina noastră de Facebook și tot ce trebuie să faci este să comentezi cu VREAU la postarea acestuia. Simplu, nu?

 

 

Să fie decorare! 

Câștigătorul beneficiază de consiliere în alegerea celor mai potrivite elemente decorative, adaptate locație, valoarea acestora fiind de 1000 de lei. Ce elemente îți vom pune la dispoziție?

 

  • DIVERSE FORME DIN POLISTIREN

 

  • AUTOCOLANT CUT/PRINTAT DE PUS PE VITRINĂ

 

  • DIVERSE FORME DIN COMATEX PRINTATE CU AUTOCOLANT PRINTAT

 

 

Mult succes! 

 

Regulamentul complet al concursului de Crăciun:

 

Art. 1. Organizatorul concursului

1.1. S.C. Alternative Advertising Media S.R.L., cu sediul in Bacău, Bulevardul Unirii 30, etaj 3, birou 8, număr de înregistrare J04/790/2013, denumită în continuare ”Organizatorul”, va promova și derula concursul de Crăciun.

1.2. Participanții la Campania promoțională sunt obligați să respecte toți termenii și condițiile prezentului Regulament oficial al concursului, potrivit celor menționate mai jos (denumit în continuare ”Regulamentul Oficial”) concurs în urma căruia vor fi desemnați câștigătorii premiilor conform art. 6 din prezentul regulament.

1.3. Regulamentul Oficial este public, conform legislației aplicabile din România, pe pagina de Facebook Alternative Advertising (https://www.facebook.com/AlternativeAdvertisingSolutions/), pe toată perioada desfășurării Campaniei promoționale, respectiv în perioada 23.11.2020-29.12.2020(inclusiv), astfel:

1.5. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul Oficial pe parcursul desfășurării concursului prin întocmirea unui act adițional la prezentul regulament, cu mențiunea că aceste modificări vor fi aduse la cunoștința participanților și a publicului înainte de data intrării acestora în vigoare. Participanții și publicul vor fi înștiințați prin intermediul paginii de Facebook pe care este publicat prezentul regulament.

Art. 2. Durata și aria de desfășurare a Campaniei promoționale

2.1. Prezenta Campanie promoțională se desfășoară sub forma unui concurs și se derulează pe o perioadă de 7 zile, începând la data de 23.11.2020, ora 10:00:00 până la data de 29.11.2020, ora 23:59:59. Concursul se desfășoară pentru persoanele din Bacău, Neamț și Roman. În celelalte localități, elementele decorative vor fi trimise prin curier. 

2.2. Orice înscriere efectuată după data de 29.11.2020, ora 23:59:59 (inclusiv) nu va fi luată în considerare, cu excepția cazului în care o modificare a duratei concursului ar avea loc ca un rezultat al unui act adițional la prezentul regulament, adus la cunoștința publicului prin modalitățile prevăzute la art. 1 de mai sus.

 

Art. 3. Condițiile de participare la Campania promoțională

3.1. Concursul se desfășoară exclusiv pe Internet, prin accesarea paginii de Facebook Alternative Advertising.

(https://www.facebook.com/AlternativeAdvertisingSolutions/)

3.2. Dreptul de participare la prezenta Campanie promoțională este recunoscut oricărui utilizator de Facebook care îndeplinește cumulativ toate condițiile de mai jos:

  • respectă toate condițiile prevăzute la Articolul 5;
  • este de acord cu publicarea numelui, prenumelui și orașului de reședință pe pagina de Facebook Alternative Advertising https://www.facebook.com/AlternativeAdvertisingSolutions/.
  • este cetățean român sau rezident pe teritoriul României;
  • are vârsta de peste 18 ani la data înscrierii în concurs și contul său de Facebook conține numele și prenumele/denumirea afacerii sale reale, pe care le poate demonstra cu ajutorul buletinului/cărții de identitate și CUI, are acordul scris al administratorului firmei pentru care se vrea decorarea;
  • confirmă că a citit și a înțeles prezentul Regulament Oficial și că este de acord în totalitate cu termenii și condițiile precizate de acesta.

3.3. Se vor valida numai înscrierile utilizatorilor care răspund corect cerințelor din concurs și care oferă datele reale de identificare menționate mai sus.

3.4. În cazul în care, în urma verificărilor efectuate de către Organizator rezultă că participarea la concurs a fost fraudată sau participantul nu poate fi identificat cu datele înregistrate pe site-ul mai sus menționat, Organizatorul își rezervă dreptul de a elimina din concurs acești participanți, de a retrage acestor participanți premiile obținute ca rezultat al activității lor și/sau să restricționeze participarea la Campania promoțională până la încheierea acesteia.

3.5. Nu au drept de participare angajații S.C. Alternative Advertising S.R.L. sau rudele de gradul I ale acestora.

Art. 4. Protecția datelor personale

4.1. Tuturor participanților le sunt garantate drepturile în conformitate cu Legea 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a se adresa justiției.

4.2. Organizatorul va utiliza datele personale furnizate de către participanți la înscrierea în concurs exclusiv în scopul anunțării și identificării câștigătorilor, conform legislației în vigoare.

Art. 5. Modul de desfășurare a Campaniei promoționale

5.1. Participanții pot afla mecanismul de concurs accesând pagina de Facebook Alternative Advertising (https://www.facebook.com/AlternativeAdvertisingSolutions/) și postarea oficială a concursului.

5.2. Pentru a participa la prezenta Campanie promoțională desfășurată pe pagina de Facebook, participanții trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

5.2.1. Să aibă un cont în rețeaua de socializare Facebook în perioada desfășurării concursului;

5.2.2. Să comenteze cu VREAU.

5.3. La finalul concursului din data de 23.11.2020, ora 23:59:59, va fi ales un câștigător, prin intermediul random.org.

5.4. La maxim 5 zile lucrătoare de la finalul concursului, Organizatorul va anunța câștigătorii pe pagina de Facebook Alternative Advertising (https://www.facebook.com/AlternativeAdvertisingSolutions/), printr-un comentariu la postarea oficială a concursului și printr-o postare specială pe pagina Alternative Advertising.

5.5. Câștigătorii au la dispoziție 10 zile lucrătoare pentru a trimite datele necesare validării: telefon, nume complet, adresa de mail.

5.6. Organizatorul are la dispoziție 10 zile lucrătoare, după validarea câștigătorilor pentru solicitarea informațiilor necesare realizării autocolantului, literelor volumetrice și a tricourilor.

5.7. Organizatorul își rezervă dreptul de a folosi materialele încărcate în cadrul Campaniei promoționale și în alte campanii promoționale marca Alternative Advertising, strict în scopul promovării, acordul participanților în acest sens fiind acordat prin participarea la acest concurs.

Art. 6 Premii

6.1. În cadrul acestui concurs se vor acorda premii sub forma decorațiunilor de Crăciun din polistiren:  fulgi, reni, brăduți, oameni de zăpadă, globuri, îngerași, dar și autocolante cu tematică de Crăciun. Cu ele se vor decora locația câștigătorului, alegându-se cele mai potrivite elemente.

6.2. Valoarea totală estimată a premiilor este de 1000 lei (fără TVA). Câștigătorul concursului va beneficia de consiliere, pentru ca elementele decorative să fie adaptate spațiului respectiv.

6.3. Desemnarea câștigătorilor va fi realizată conform indicațiilor de la punctul 5.

6.4. Orice solicitare din partea câștigătorilor pentru modificarea/schimbarea premiului nu este admisă.

Art. 7 Responsabilitatea

7.1. Organizatorul concursului nu are nici o răspundere și nu va putea fi implicat în litigii legate de corectitudinea datelor personale trimise de către participanți.

7.2. Organizatorul nu are obligația de a purta corespondența privitoare la solicitările necâștigătoare.

7.3. Participarea la acest concurs implica obligativitatea respectării prevederilor prezentului, Regulament Oficial.

7.4. Reclamațiile referitoare la premiul câștigat, ulterioare momentului primirii premiului, nu vor fi luate în considerare de către Organizator.

7.5. În eventualitatea unei dispute asupra validității unei intrări în cadrul acestei promoții, decizia Organizatorului este definitivă.

Art. 8 Publicarea regulamentului

8.1. Regulamentul Oficial al Campaniei promoționale este publicat pe internet, și poate fi accesat din pagina de Facebook Alternative Advertising (https://www.facebook.com/AlternativeAdvertisingSolutions/), în secțiunea Notes.

8.2. Participanților la concurs nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare.

Art. 9 Litigii

9.1. In cazul unor litigii apărute între Organizator și participanții la concurs, acestea vor fi soluționate pe cale amiabilă.

9.2. Dacă nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părțile implicate în litigiu îl vor înainta spre soluționare instanței competente române, de pe teritoriul municipiului Bacău.

9.3. Prin participarea la Campania promoțională, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament Oficial.

Art. 10 Încetarea Campaniei Promoționale

10.1. Prezentul concurs poate înceta înainte de termenul stabilit, prin decizia Organizatorului sau în cazul schimbării cadrului legislativ astfel încât organizarea și desfășurarea concursului cu caracter promoțional să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect.

10.2. Concursul mai poate înceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendat oricând în baza liberei deciziei a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație.

10.3. Concursul va înceta, de asemenea, în cazul producerii unui eveniment ce constituie forță majoră, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului din motive independente de voința sa, de a asigura desfășurarea în bune condiții a concursului.

 

Ce cadouri de business alegi pentru partenerii sau clienții tăi?

Când ai oferit ultima oară cadouri de business partenerilor, clienților sau furnizorilor tăi? Mai mult ca sigur le-ai oferit când a fost o ocazie sau o sărbătoare, precum Crăciunul, Paștele sau, de ce nu, luna Martie. Oamenii sunt obișnuiți cu aceste perioade specifice, dar cum ar fi să oferi cadouri de business exact atunci când partenerii tăi se așteaptă mai puțin? Mâine? Sau săptămână viitoare?

Îți prezentăm Top 3 cadouri de business personalizate, alese de-a lungul timpului de clienții noștrii pentru a le oferi, la rândul lor, clienților și partenerilor.

  • Căni și pungi personalizate #3

Dacă ai face cunoștință cu colega noastră Mădălina, vei afla că adoră papagalii. Cu siguranță dacă ai dori să îi oferi un cadou de business, nu s-ar supăra să îi personalizezi o cană sau o pungă cu papagali. Noi am făcut deja asta și a fost extrem de bucuroasă, tocmai pentru pasiunea ei s-a transpus, prin intermediul personalizării, pe un obiect pe care îl folosește zilnic. Gândește-te la ceea ce le place partenerilor tăi și oferă-le un material personalizat. Nu vei da greș, ba chiar le vei pune zâmbetul pe buze, întărind astfel relația de business.

  • Oglinzi și portvizituri personalizate #2

Doamnele obișnuiesc să poarte întotdeauna o oglindă în poșeta lor. Cum ar fi dacă respectiva oglindă ar fi personalizată cu un mesaj ales de tine, care să le pună un zâmbet pe chip de fiecare dată?

Alături de logo-ul firmei tale poți integra orice elemente, de la text și simboluri, la monograme sau chiar numele persoanelor respective. Pentru domni îți propunem portviziturile personalizate cu numele acestora sau cu ceva specific activității pe care o desfășoară.

Descoperă oglinzile și portviziturile personalizate prin gravare marca Alternative Advertising!

"<yoastmark

 

  • Pixuri personalizate #1

Te întrebi de ce pixurile personalizate sunt mai mult decât potrivite pentru partenerii tăi?

Pentru că sunt utile și în același timp au un traseu lung și impredictibil  pe toata durata lor de utilizare.

Fie că dorești să personalizezi pixuri cu informații despre firma ta, fie că dorești să le personalizezi cu un mesaj pentru partenerii tăi, ele sunt o alegere la îndemână, mai ales că oamenii sunt în mișcare, acasă și la birou.

Indiferent de ocazia cu care dorești să oferi cadouri de business partenerilor sau clienților tăi, pixurile personalizate sunt o alegere practică, economică, apreciată și de bun gust.

Descoperă pixurile personalizate marca Alternative Advertising!

 

Acestea au fost cele 3 cadouri de business pe care le poți oferi clienților, partenerilor, furnizorilor și lista poate continua. Fie că dorești să oferi un cadou partenerilor tăi sau să le faci o surpriză celor dragi, sperăm ca aceste idei să te ajute în căutarea acestuia.

Experiența Speakings! Ce a însemnat pentru noi?

Ce a însemnat experiența Speakings pentru AlternativeAdvertising? Noi perspective și multă voie bună!

Marți 14 iulie 2020, a fost finala Campionatului Național de Discursuri în Online organizat de Speakings.

În concurs au fost 144 de participanți, organizați în 12 echipe de câte 12 persoane, fiecare echipă condusă de un antrenor. Au fost 4 ediții, optimi, sferturi, semi-finale și finale.

Tema concursului a fost ”Dreaming of a Better world together”, iar discursurile pentru fiecare etapă s-au organizat în jurul următoarelor idei: Business, Team work, Umor și Relații.

Campionatul Național de Discursuri Online Speakins

Ce legătură are acest campionat cu Alternative Advertising?

O întrebare la care m-am străduit să răspund în vremuri de pandemie a fost următoarea: cum anume vom face să comunicăm mai bine cu clienții noștri ?

A doua a fost: cum anume vor face clienții noștri să implementeze proiecte de publicitate în piața lor și ce putem face noi pentru ei în acest sens?

Publicitatea însăși este un limbaj complex de comunicare. Tot ceea ce facem pentru clienții noștri, îi ajută pe aceștia să COMUNICE mai firesc și mai bine cu clienții lor și bineînțeles să atragă noi clienți.

Indiferent care ar fi implicarea noastră, de la decorarea unui panou, până la implementarea unui proiect complex, suntem o parte activă din procesul de comunicare a părților din piață.

În această piață dinamică, ce anume putem face să fim la îndemâna clienților noștri? Ce anume pot face clienții noștri ca să fie mai vizibili în nișa lor de piață?

Răspunsul este comun: să comunicăm mai bine, noi, și să facilităm clienților noștri o mai bună experiență de comunicare către piața lor țintă.

Ce am făcut în Campionatul de Discursuri Online? Am comunicat.

Am exersat comunicarea precisă, condensată, organizată, persuasivă, etc. Într-un minut am vorbit despe Business și într-un minut și jumatate despre Teamwork. Ce înseamnă un minut? Aproape nimic. Însă, acest minut, cât ar fi el de mic, este un timp suficient ca să dezvălui o întreagă lume.

Cu toții suntem bombardați de informații. De mesaje persuasive ale celor care vor să se facă văzuți și cumparați, fie că vorbim de produse, servicii sau…oameni.

De aceea, atenția noastră este limitată și dacă un mesaj este prea lung și nu ne oferă valoare sau nu ne face să fim curioși, nici nu vom avea răbdare să-l urmărim.

Ce am învățat din experiența Speakings?

Primul lucru pe care l-am învățat la din experiența Speakings și din Campionat este că într-un discurs este vorba despre CEILALȚI, nu despre tine, cel care vorbești.

Alternative Advertising are 10 ani de experiență și  excelează în unele categorii de servicii publicitare. Pentru o persoană care are nevoie de un serviciu/produs publicitar, afirmația anterioară nu are o valoare prea mare. De ce?Pentru că oamenii sunt preocupați de propria lor persoană și de problemele lor.

Clienții noștri nu au nevoie de autocolant Oracal 651 translucent și nici de caseta din alucobond de 4 mm cu litere routate in plexic de 10 mm, cu sistem led….

Au nevoie să aibă un spațiu bine semnalizat, vizibil, primitor. Au nevoie să le ofere persoanelor care intră în contact cu afacerea lor o experiență de cumpărare diferită, care să îi facă memorabili.

Al doilea lucru pe care l-am învățat la Campionatul Național de Discursuri și din experiența Speakings este ”Începe cu finalul în minte!

Ce dorim să oferim? Valoare? Calitate? Sigur că da. Nu cred că există furnizor de pe lumea asta care să spună altceva despre afacerea lui. Ce vrem noi să oferim persoanelor cu care lucrăm? Vrem să le oferim toată expertiza noastră. De ce? Pentru ca proiectele pe care le facem să fie vizibile și relevante pentru clienții clienților noștri.

Al treilea lucru pe care l-am reținut este importanța feedback-ului.

Așadar: întrebăm, suntem disponibili, propunem, aflăm răspunsuri, adaptăm. În fond, orice proiect reușit este o ”operă” de echipă, de feedback permanent și schimb de informații. Ceea ce ne face să fim buni, este că le propunem clienților noștri să facă echipă cu noi. Să jucăm impreună în aceeași ligă. Aceasta este cheia celor mai reușite proiecte.

Și cum orice moment de glorie, are nevoie de un obiect personalizat, am inscripționat și niște tricouri pentru echipa noastră din campionat. Eva Coșa, participantă la Campionat, este pasionată de caligrafie și a desenat mesajele membrilor echipei. Echipa Alternative Advertising a continuat: Lavinia Tofan, colega de la grafică, a vectorizat desenele și le-a pregatit pentru inscripționat. Colegii noștri au pregătit tricourile și le-au personalizat prin procedeul de termo-transfer.

Iată cum, o idee de echipă a căpătat formă și a fost pentru toată lumea, o surpriză plăcută și memorabilă.

Un tricou inscripționat este un mesaj, care împreună cu cel care îl poartă, poate schimba lumea.  Trezește o emoție, un zâmbet, o perspectivă nouă.

Dacă ceea ce faci aduce bucurie, contribuie la amintiri memorabile și te ajută să comunici mai bine înseamnă că ți-ai făcut bine treaba. 😊

Iată un nou etalon de evaluare pe care am putea să îl folosim zi de zi.

Multumim Speakings care ne-a creat această experiență din care am devenit cu toții, mai buni.

P.S. Sunteți curioși ce tricouri personalizate a avut echipa noastră din campionat? Le găsiți mai jos!

Publicitate luminoasă – casete luminoase

Sunt vizibile, luminoase și te ajută să îți semnalizezi spațiul într-un mod pe cât de simplu, pe atât de eficient. Casetele luminoase, căci despre ele este vorba, reprezintă unul dintre cele mai eficiente și accesibile instrumente de semnalizare, dar și de promovare.

Ce sunt casetele luminoase?

Casetele luminoase reprezintă cele mai întâlnite elemente de semnalistică, cu un impact vizual ridicat. Printre avantajele lor se numără atât prețul accesibil, cât și faptul că pot fi fabricate în conformitate cu arhitectura clădirii, dimensiunea și forma fiind două caracteristici foarte importante ale acestora. Unde mai pui că pot capta atenția atât pe timp de zi, cât și pe timp de noapte. Faptul că pot fi iluminate prin intermediul ledurilor sau a neoanelor, le conferă un avantaj important. Precum le spune și numele, casetele sunt structuri, de regulă dreptunghiulare, ce pot avea o față sau două fețe și pot fi realizate din diverse materiale astfel:

  • Casete luminoase cu fața/fețele din plexiglass si profile de aluminiu;
  • Casete luminoase cu fața/fețele din plexiglass si profile din PVC;
  • Casete luminoase cu fața din alucobond decupat si plexiglass;
  • Casete luminoase decorate cu backlit;
  • Casete luminoase cu litere volumetrice aplicate.
Publicitate luminoasă - casetele luminoase
Publicitate luminoasă – casetele luminoase

Casete luminoase indoor

Forma de publicitate denumită publicitate indoor este cea care se desfășoară în spații închise, în cadrul cărora există un trafic mare de clienți. Fluxul ridicat din cadrul acestor spații și prezența diverselor metode de promovare contribuie atât la atragerea atenției, cât și la transformarea  clienților potențiali în consumatori efectivi.

Expunerea brandului în cadrul spațiului de lucru prin intermediul casetelor luminoase, fie că vorbim de recepție, birouri individuale, săli de conferință, spații comerciale etc., nu reprezintă altceva decât o modalitate de prezentare și îmbunătățire a identității vizuale. În acest mod impregnarea brandului în mintea clientului tău se va realiza mult mai rapid.

Publicitate luminoasă - casetele luminoase
Publicitate luminoasă – casetele luminoase

 

Casete luminoase outdoor

Expunerea  îndelungată și dimensiunea afișării mesajului în mediul exterior sunt cele care fac din publicitatea outdoor un valoros instrument de promovare. Efectul acestuia fiind atât crearea unei imagini pozitive, cât și consolidarea ei.

Fiecare caracteristică a casetei luminoase de la formă, dimensiune, grosime, culoare și până la material, transmite ceva potențialilor clienți. Îți pune amprenta într-o anumită manieră asupra lor. O casetă luminoasă poate fi elegantă, jucăușă, colorată, îndrăzneață, simplă, misterioasă. Totul depinde de ceea ce dorești să transmiți prin intermediul ei sau cum vrei să te poziționezi în mintea consumatorului. Imaginația este limita.

Cel mai important aspect de care trebuie să ții cont atunci când dorești ca afacerea ta să fie promovată în mod eficient, este cel de alegere a unor modalități de promovare care să te avantajeze. Promovarea? Gândește-te la ea ca la o carte de vizită a firmei tale. Orice instrument ai alege, scopul este același: atragerea clienților și menținerea lor.

Caseta luminoasă cu siguranță este o carte de vizită eficientă, unde mai pui că este mare și luminoasă?

Dacă dorești să îți semnalizezi firma într-un mod eficient, nu ezita să ne contactezi.

Alternative Advertising vrea să fie partenerul tău în creativitate și publicitate!

 

 

Publicitate luminoasă - casetele luminoase
Publicitate luminoasă – casetele luminoase

5 autobuze colantate care îți vor fura privirea cu originalitatea lor

Suntem în secolul vitezei, secol în care totul este mișcare, inclusiv publicitatea. Și când vine vorba de mișcare și publicitate în același context, cuvintele cheie sunt autobuz și colantare.

Ce legătură au una cu alta? Una care duce la promovarea eficientă și desigur, la publicitatea de tranzit.

Ce îți mai trebuie pe lângă aceste două elemente? Creativitate!

Crezi sau nu, autobuzul poate deveni instrumentul perfect de promovare. Corelând publicitatea de pe autobuz cu obiectul tău de activitate, poți atrage atenția imediat cu ideile tale originale. Nu îți mai rămâne decât să fii creativ, iar în cazul în care ai nevoie de inspirație îți oferim noi niște exemple demne de luat în considerare.

 

   #1 Autobuz Aeroport

În cazul în care credeați că un autobuz nu poate zbura, ei bine…aveți dreptate, el nu poate zbura. Dar ce spuneți de o iluzie că ar zbura? Se poate! Și asta ne demonstrează prima idee originală de colantare a autobuzului, care face parte din categoria “transport către aeroport” și care cu siguranță atrage atenția.

Airport Autobuz
Sursă imagine: www.adsoftheworld.com

   #2 National Geographic

Din categoria “să intru sau să nu intru în gura rechinului”, National Geographic se promovează în cel mai original mod. Autobuzul colantat cu un reghin uriaș și cu prezența fălcilor pe uși, dă impresia că oamenii sunt înghițiți. Această promovare face referire la genul de emisiuni documentare pe care le difuzează. Nu suntem siguri ce alt mijloc de transport vor alege cei cu fobie de rechini, însă trebuie să recunoaștem că au profitat cum nu se poate mai bine de acest autobuz.

National Geographic Autobuz
Sursă imagine: www.adsoftheworld.com

   #3 Dr. Best

Ce legătură există între un autobuz tip acordeon și o periuță de dinți? Flexibilitatea. Cei de la Dr. Best s-au folosit cum nu se poate mai bine de caracteristica principală a acestor tipuri de autobuze, mai exact de modul în care se pot extinde și totodată pot reveni la forma inițială.

Dr. Best Autobuz
Sursă imagine: www.adsoftheworld.com

   #4 Perth Zoo

Dacă nu mergeți la Zoo, vine ea la voi. Cum? Prin punerea în practică a unei idei originale. Acest autobuz colantat, ce are ca scop promovarea Grădinii Zoologice Perth Zoo, este exemplul perfect că mijlocul de transport poate deveni un instrument eficient care să atragă clienți la tine. Să sperăm totuși că iluzia unui tigru care sfâșie un autobuz rămâne doar la stadiul de iluzie.

Zoo Autobuz
Sursă imagine: www.adsoftheworld.com

 

   #5 X Games

Cu prilejul evenimentului anual de sport extrem ce include, desigur, și categoria skateboarding, aceștia au ales ca autobuzul să fie colantat cu un skateboard uriaș. Deci, dacă aveți impresia că vedeți un skateboard uriaș ale cărui roți se învârt, nu este doar o impresie, chiar așa este! Acest exemplu ne ajută să înțelegem posibilitatea pe care o avem atunci când dorim să colantăm un autobuz și cum putem să ne folosim în mod eficient de toate elementele acestuia, de la uși la roți.

Skateboard Autobuz
Sursă imagine: www.adsoftheworld.com

 

Alternative Advertising - grafica

Graphic designer – ce este bine să știi înainte să apelezi la el?

Grafica? Este o artă! Graficianul? Este un artist! 

Când vine vorba de un grafician, înțelegerea nevoilor și dorințelor clientului ocupă un loc primordial.  Dar ce se întâmplă în momentul în care nici clientul nu știe ce vrea?

Pentru ca soluțiile vizuale create de grafician să fie în concordanță cu ceea ce vrei să transmiți, este necesar să “îți faci tema de acasă”. Este important să vii pregătit din anumite puncte de vedere, pentru ca astfel rezultatul final să fie cel pe care ți-l dorești.

 

Cine este graficianul?

 Este persoana la care apelezi când dorești să-ți îmbunătățești imaginea firmei tale, să te diferențiezi de concurență, și nu numai. Este benefic să apelezi la grafician când îți deschizi o firmă și ai nevoie de materiale publicitare care să atragă atenția. Este persoana care va ilustra și va materializa viziunea ta în ceea ce privește promovarea firmei, dar și a stabilirii elementelor de identificare a acesteia.

O identitate vizuală combină totalitatea elementelor și a materialelor grafice care reprezintă compania pornind de la cărți de vizită, mape, pliante, coli cu antet, broșuri, plicuri, până la colantări auto, spoturi TV sau promovare prin panouri stradale. Designul prinde contur nu numai în ceea ce privește designul corporativ, dar și cel de ambalare sau de semnalizare. 

Obiectul principal de lucru al graficianului? Computerul.

 

Ce face un grafician?

El creează și editează mesajul vizual în funcție de ce impact dorești să ai asupra potențialilor clienți. De asemenea, el este cel care prelucreză imagini îmbinând diverse culori, ilustrații, fotografii, animații sau a layout-urilor. Toate acestea pentru a găși cea mai eficientă soluție de a transmite mesajul tău. 

 

Ce să știi înainte să apelezi la un grafician?

Fie că ai deja o firmă și vrei să implementezi o campanie de promovare, fie că îți înființezi una și ai nevoie elemente de identificare, cum sunt logo-ul și marca, una dintre soluțiile salvatoare este apelarea la un grafician. Ce trebuie să știi înainte să mergi la el?

         Pune cromatica la punct!

Fii sigur pe culorile și fontul pe care dorești să le folosești în crearea campaniei tale sau în crearea logo-ului. Nuanțele folosite ocupă un loc foarte important când vine vorba de identitatea vizuală. Ele sunt cele care contribuie la atragerea atenției clienților potențiali și la întipărirea mărcii în mintea lor. În cazul în care folosești mai multe culori, ai grijă să existe o anumită armonie între ele. Un alt element definitoriu este reprezentat de font, care poate transmite despre firma ta, seriozitate sau nu, profesionalismt sau nu.

Gândește-te care vrei să fie prima impresie pe care oamenii o vor avea în momentul în care vor interacționa cu elementele tale de identificare. Nu uita să împărtășești aceste idei și graficianului.     

           Vino cu un model!

Se întâmplă de multe ori să alegem anumite caracteristici ale campaniei inspirați fiind de ceea ce vedem în jurul nostru. Idei care ne-au impresionat atât de mult încât se țin scai de noi și vor să fie puse în practică. Dacă ai un astfel de model, fă-i o poză și vino cu ea la grafician. Cu siguranță îi vei ușura munca, prin faptul că va știi concret ce îți dorești și va știi de unde să pornească.

            Vino cu măsurători!

Când știi dimensiunile, măcar cu aproximație, a obiectului pe care dorești să îl realizezi, nu ezita să i le transmiți și graficianului. Astfel, lui îi va fi mult mai ușor să își facă o idee despre ce are de făcut. De exemplu dacă dorești o casetă luminoasă și ai poze cu locația, cu atât mai bine. Graficianul va realiza o simulare grafică, prin care vei vedea exact cum va arăta caseta, înainte de a începe producția efectivă a acesteia.

           Ai răbdare! Și roagă-te să aibă și graficianul răbdare!

Dacă ai îndoieli cu privire la ceea ce vrei, cu siguranță graficianul te va ajuta în acest sens oferindu-ți  soluții. Însă nu uita că și el este un om și are o limită. Dacă vei sta pe capul lui spunându-i: “Un pic mai sus”, “Nu îmi place așa, un pic mai jos”, “Nu îmi place imaginea asta”, “Nu, clar nu îmi place”, cu siguranță nu va reacționa plăcut și nu va ieși nimic bun. Așadar, înarmează-te cu răbdare și fii sigur pe ceea ce vrei, iar dacă nu ești sigur fii deschis în privința soluțiilor pe care ți le va oferi graficianul!

 

Alternative Advertising - grafician
Alternative Advertising – graphic designer

 

Alternative Advertising - panouri pubicitare

Știi ce formate de panouri publicitare să alegi?

Panourile publicitare conduc la o conștientizare suplimentară a brandului

Proiectele creative folosite la realizarea diferitelor formate de  panouri publicitare atrag atenția tuturor. Impactul este major.  Alegerea  locațiilor pentru panouri publicitare este pe traseul destinațiilor de cumpărături populare sau în zonele aglomerate din apropierea magazinului tău.

O campanie bazată pe panouri publicitare poate contribui la creșterea probabilității ca prospecții expuși la anunțuri să discute despre brandul tău cu prietenii și familia. De asemenea, maximizează șansa ”spectatorilor” de a căuta informații despre magazinul tău. Panourile publicitare sunt cel mai bun loc pentru a-ți face vizibilă marca pentru orice sezon.

Tipuri de panouri publicitare

Mesh

În limba engleza mesh înseamnă plasă. Primele mesh-uri au fost folosite ca protecție pentru șantierele din interiorul orașelor care vizau finisarea sau renovarea fațadelor clădirilor. Ulterior, locațiile de tip mesh au fost intens folosite în România, mai ales pe clădirile centrale.

Se folosește, de obicei, pentru campanii “memorabile”. Sunt formate mari, de peste 100 mp, situate în zone centrale. Este imposibil să nu le vezi. Sunt covârșitoare prin mărimea lor, iar mesajul este de neuitat.

Mesh-ul , alături de prisme, easy-change, cuburi, face parte din suporturile “large-format”. Aceste formate aduc grandoare brandurilor.

Panouri publicitare luminoase tip Bus shelter&Citylights

Panourile de tip bus shelter și citylight sunt panouri publicitare iluminate. Expunerea mizează pe traficul pietonal. Timpul de expunere pentru mesajul publicitar este de obicei îndelungat  mai ales în zonele de așteptare (semafoare, treceri de pietoni, stații de autobuz).

Posterele din interior pot conține o grafică de detaliu deoarece oferă un timp de expunere foarte bun pentru persoanele care așteaptă autobuzul.

Aceste panouri sunt ideale pentru a comunica promoții, oferte speciale, lansări de produs sau evenimente care se adresează unui public larg de consumatori.

Backlit – panouri publicitare sub formă de casetă iluminată din interior

Caseta oferă două suprafețe ce permit montarea unor bannere PVC translucide, care pot fi imprimate digital.

În industria outdoor din România, termenul de BACKLIT este folosit atât pentru casetă (backlit/backlit-uri), cât și pentru materialul pe care este imprimat mesajul grafic (backlit banner).

Dimensiunile uzuale sunt de 3x2m, 4x3m, 6x3m sau dimensiuni speciale, în funcție de fiecare locație publicitară. Montajul unui backlit se poate face pe un picior de susținere sau se poate monta direct pe clădire. Iluminarea se face cu diferite formate de becuri/proiectoare LED.

Este cel mai folosit suport publicitar urban. Putem spune ca nu exista campanie outdoor de amploare, care sa nu aiba in media plan backlit-ul. . Se preteaza atat pentru campanii de scurta durata , cat si pentru retele permanente de expunere. Campaniile pe backlit-uri au avantajul ca sunt mai ieftine ca si pret de productie si decorare. Sunt ideale pentru creșterea notorietății unui brand și pentru prezentarea caracteristicilor unui produs.

Billboard și unipole – panouri publicitare situate în afara orașelor

Panourile tip billboard sau unipole sunt montate de-a lungul soselelor si sunt destinate in special traficului auto.

Formatul clasic pentru panoul billboard este de 6×3 m, iar pentru unipole este de 8X3 mp sau 8X4 mp.  Decorarea se poate face cu blueback (afiș din hârtie), autocolant (folie autoadezivă), frontlit (banner PVC). Pot fi cu sau fară iluminare (frontala). Panourile decorabile cu blueback sunt prevăzute cu o ramă care ascunde marginile afișelor din hârtie.

Sunt printre panourile publicitare cu costurile cele mai mici. Se pretează pentru campanii de lungă durată. Mesajul se fixează dacă mai multe suporturi de acest gen sunt prezente de-a lungul unui drum circulat.

De exemplu, daca mergi de la Bacău la București, și pe acest traseu, în apropierea fiecărui oraș mai mare vei regăsi un billboard care reactualizează același mesaj publicitar, sigur vei fi convins sa accesezi această companie. Și daca găsești o oferta potrivită, atunci poate chiar vei deveni client.

Proiecte speciale

În această categorie intră toate formatele atipice, fie că sunt extensii pe panouri sau alte forme – cuburi, baloane, etc.

Ies în evidență, aducând un plus de vizibilitate mesajului publicitar promovat de către client. În aceasta categorie, se încadrează extensiile 2D ce se pot realiza în afara dimensiunilor panoului publicitar. Realizarea unei grafici 3D cu formate și culori speciale sau diverse alte display-uri inedite care pot fi afișate pe panourile publicitare sau în locații speciale.

Dincolo de interacţiunea cu consumatorii pe care brandurile reușesc să o aibă prin intermediul acestor panouri publicitare, oferă consumatorilor o altă perspectivă asupra publicității, dar și asupra imaginii orașului.

Recomandări

Pentru că avem o experiență vastă în acest domeniu, susținem că proiectele speciale sunt cele care creează cel mai mare impact pentru consumator.

Proiectele experimentale, inovative și moderne, care trezesc atenția clienților, sunt cele mai permisive atunci când vine vorba de a transmite un mesaj aparte către audiență.

Pe plan mondial, acestea au fost întotdeauna foarte bine primite, atât de publicul targetat și de agențiile de publicitate, care au astfel ocazia de a crea ceva unic, cat și de mass-media, care a comunicat în piață noile abordări ale publicității.

 

 

Alternative Advertising - logo-exemple

Logo, Siglă, Identitate vizuală și Branding

Ce reprezintă fiecare dintre ele?

Mulți dintre noi suntem confuzi când vine vorba de logo, siglă, branding sau identitate vizuală. Acești termeni sunt înțeleși, de multe ori, ca fiind același lucru. Dar, de fapt, sunt lucruri complet diferite. Dacă ai de gând să îți deschizi o afacere sau ai deja una și ești la început de drum, este esențial să cunoști diferențele dintre acestea.

Cea mai bună modalitate de a înțelege aceste deosebiri, este să folosim o simplă analogie care să încorporeze atât logo-ul, cât și sigla, brandul sau identitatea vizuală.

Cel mai bun exemplu ești TU. Da! Tu, ca persoană.

În acest caz: 

Logo-ul este chipul tău;

Sigla poate să reprezinte inițialele numelui tău complet (ex. POP, în caz că te numești Popescu Ovidiu Cristi);

Identitatea vizuală sunt hainele pe care le porți, accesoriile sau felul în care îți aranjezi părul;

Brandul este personalitatea ta.

Cu siguranță ți-ai format o idee generală, dar hai să luăm acum fiecare termen separat.

1. Sigla

Sigla este pluralul latinescului siglumcare înseamnă inițială. Mai precis, sigla este o succesiune de iniţiale ale cuvintelor care alcătuiesc o denumire. De exemplu: CFR, BMW, SRI, UNICEF ș.a. sunt sigle.

Aceasta ajută la recunoaştere și memorare atunci când denumirea întreagă este prea lungă sau greu de reținut.

2. Logo

Logo-ul este un element grafic care poate îmbraca forma unei litere, unui text, unei imagini sau chiar unei combinații a tuturor acestor elemente. El este folosit pentru a identifica un brand, un produs, o organizație sau un eveniment.

Foarte mulți tineri antreprenori, aflați la început de drum, au impresia că alegerea unui logo pentru afacerea lor este o opțiune mai puțin importantă. Căută să amâne această decizie până când găsesc inspirația necesară. Unii chiar hotărăsc să pornească la drum fără unul.

Alții au impresia că logourile reprezintă un detaliu demn de luat în calcul doar pentru companiile mari. Evident, acest lucrunu este altceva decât o idee greșită.

Orice afacere, indiferent de dimensiunea sa, trebuie sa aibă un logo care să o definească. Pornind de la această premisă, în acest material, îți vom spune de ce este bine să-ți creezi propriul logo și care sunt aspectele de care trebuie sa ții cont atunci când faci acest lucru.

Alternative Advertising - example de logo-uri
Alternative Advertising – example de logo-uri

3. Identitatea vizuală

O identitate vizuală combină totalitatea elementelor și a materialelor grafice care reprezintă compania, asamblate după anumite guideline-uri. Acestea pot fi de la cărți de vizită, mape, pliante, coli cu antet, broșuri, plicuri, până la colantarea auto, spot tv sau promovare prin panouri stradale.

Toate acestea trebuie să respecte acele guideline-uri, ca brandul să rămână coerent, unitar ș să devină memorabil.

4. Brand

Un brand nu înseamnă să ai doar un logo, un slogan, câteva cărți de vizită și un produs pe piață. În realitate e mult mai mult de atât. Ca idee fundamentală, atunci când vorbim de un brand, ne referim mai mult la partea emoțională decât la cea fizică, rațională. E modul prin care compania se diferențiază de concurență.

Când vorbim de un brand, printre altele, luăm în calcul filozofia companiei, personalitatea acesteia, valorile, modul în care se poziționează. Toate acestea afectează gândurile și sentimentele pe care le are o persoană față de brand.

Ex: Brandul Apple transmite eleganță, inovație, statut social.
Ex: Brandul Apple transmite eleganță, inovație, statut social.

Diferența principală dintre brand și toți ceilalți termeni menționați este că logo-ul, sigla sau identitatea vizuală se pot realiza în câteva zile sau săptămâni, însă unui brand îi trebuie ani sau zeci de ani ca să poată fi construit.

Concluzii de memorat

Sigla = O succesiune de inițiale care alcătuiesc o denumire prea lungă pentru a fi memorată

Logo = Elementul grafic de identificare

Identitate vizuală = Totalitatea aspectelor vizuale care reprezintă compania

Brand = Felul în care te face să te simți când cumperi un produs

Dacă în viitor nu îți vei mai putea aminti ce înseamnă unul din acești termeni, adu-ți aminte analogia: Sigla – Nume scurt (porecla); Logo – Chip; Identitate vizuala – Vestimentație; Brand – Personalitate.

Ce trebuie să faci tu de fapt?

Ei bine, scopul tău este sa găsești un logo care să aibă conotații pozitive pentru businessul pe care încerci sa-l promovezi. Astfel, întreabă câteva persoane care este lucrul care le vine în minte atunci când văd pentru prima dată logo-ul tău.

În cazul în care răspunsul este ceva negativ, ca de exemplu faptul că logo-ul îi face să perceapă brandul tău drept unul slab, cea mai bună recomandare este să cauți altceva.

Primul lucru pe care trebuie să-l iei în calcul atunci când vine vorba de logo este stilul pe care acesta trebuie să-l aibă. Iar din acest punct de vedere, poți spune că ai de unde alege.

Draga cititorule, sperăm că informațiile din articolul nostru să-ți fie de folos. Așteptăm cu nerăbdare să ne spui care este povestea ta pentru a construi împreună manual tău de identitate vizuală.

Ne găsești în clădirea 30 Avenue Business Center. Dacă vrei poți să ne contactezi și prin formularul de contact.