Alternatice Advertising - marketingul de care ai nevoie

Marketingul – investiție sau o cheltuială?

Marketingul generează o investiție sau o cheltuială?

Este o dezbatere veche care merge direct la bază: marketingul generează o investiție sau o cheltuială?

Marketingul creează pentru orice afacere o valoare economică mai mare decât orice altă activitate.  Deține un nivel de forță incomparabil pe baza căruia poate să influențeze afacerea. Influențează înțelegerea pieței și apărarea intereselor clientului.  Generează inovație, construirea brandului și influențarea unei creșteri profitabile.

Care este valoarea mărcii tale?

Unele companii cred că dacă cheltuiesc 1.000 de lei pentru branding, atunci ar trebui să vadă o întoarcere directă de 10.000 de lei.  Uită faptul că brandingul pur și simplu funcționează în alt fel. Construirea unui brand necesită timp și bani. Chiar dacă  vei putea urmări nu tocmai ușor o rentabilitate directă a investiției (ROI), vei beneficia în continuare pe termen lung.

La fel tu, te afli în imposibilitatea de a-ți conduce afacerea fără laptop. Laptopul tău nu generează în mod direct o rentabilitate a investiției.  Construiește un brand investind în marketing.

Marca ta este cel mai mare activ. Chiar dacă ai pierde toate mărfurile într-un incendiu, vei fi în stare să îți reconstruiești afacerea atât timp cât marca ta este recunoscută și respectată.

 Angajamentul comunitar

Perceperea marketingului ca o cheltuială îți permite să reîntorci acești bani comunității locale sponsorizând turnee, ținând tombole sau organizând evenimente locale. Nu vei vedea neapărat un  ROI direct peste noapte, dar să nu rămâi surprins dacă oamenii încep să te recunoască și să te asocieze cu anumite evenimente, fiind brusc interesați să achiziționeze produsele/serviciile tale.

În afaceri, ca și în viață, cu cât dăruiești mai mult, cu atât vei primi mai mult. Cu cât îi ajuți mai mult pe oameni, cu atât sunt mai multe șanse ca aceștia să te recomande prietenilor, familiei și colegilor lor.

Marketingul presupune angajament

Angajament față de tine, că vei respecta deadline-urile, că vei duce la bun sfârșit proiectul; angajament față de clienți, că folosești toate informațiile pe care ți le livrează pentru a învăța; angajament față de mediul ce te înconjoară, pentru că marketingul te formează să vezi cu alți ochi ce este în jurul tău.

Marketingul presupune timp

Construirea unui brand necesită timp și chiar dacă ar părea la început o cheltuială, pe termen lung este o investiție. Dar dacă nu poți să aștepți? Există modalități de a urmări și măsura rentabilitatea directă a investiției (ROI) a campaniei tale de marketing.

Construirea unui model de atribuire este cel mai bun mod de a măsura marketingul ca pe o investiție. Marketingul digital este deosebit de potrivit pentru urmărirea potențialului, a vânzărilor și a rentabilității investiției prin analiza automată.

Chiar și cel mai bun model de atribuire nu va fi capabil să prezică cu exactitate valoarea viitoare a mărcii pe care o generează marketingul. Nu există nici un substitut pentru obținerea brandului tău și implicarea în comunitate – și nici o modalitate de a acorda o valoare în euro și cenți. Lucrurile bune vin la cei care așteaptă.

Strategia de marketing este precum o pizza!

Se pleacă de la pizza margherita și se ajunge la specialitatea casei. Depinde de tine de ce ingrediente îți dorești sau ai nevoie pentru a crea experiențe pline de emoție și bun gust pentru clienții tăi!

Când ești gata să investești în marca ta, dă-ne un apel!

La Alternative Advertising facem ca ideile bune să fie transformate în implementări memoraile!

Toată lumea are nevoie de sfaturi și strategii de marketing. Chiar și tu care ai o afacere de succes.

 

Alternative Advertising - campanii de branding

Tu știi cât valorează brandul tău?

Partea de branding este, fără îndoială, cea mai importantă componentă a comercializării cu succes a afacerii tale. Mulți proprietari de afaceri se tem să investească în branding, deoarece pur și simplu nu sunt familiarizați cu acest proces. Aceste rezervări sau constrângeri limitative ar putea costa afacerile mii de lei sau tot mai multe oportunități pierdute.

De ce sunt atât de mulți proprietari de afaceri care se tem să investească în branding? Când vine vorba de branding, nu vezi întotdeauna o rată directă de măsurare a investiției (ROI) – dar asta nu înseamnă că nu funcționează. Trebuie doar să-ți ajustezi mentalitatea.

Cum construim o campanie de branding?

Este vorba doar de construirea conștientizării mărcii. Trebuie să continui să transmiți mereu același mesaj, astfel încât oamenii să înceapă să îl recunoască și, în cele din urmă, să reacționeze la el. Clienții răspund la o mai mare cunoaștere a mărcii prin cumpărarea produsului sau a serviciului tău în mod conștient.

Erori comune de branding

  1. Frica de a începe – pentru că marketingul este intangibil și nu este conștientizată întotdeauna rentabilitatea investiției.
  2. Schimbarea direcției prea frecvent și mesajele inconsecvente – O lună îți place albastru, următoarea îți place galbenul etc. Trebuie să fii consecvent, altfel eforturile tale nu vor avea același impact.
  3. Calitate inconsistentă – Întotdeauna să fii în fruntea jocului atunci când vinzi produsele și serviciile. Trebuie să fii consecvent în toate domeniile afacerii tale.
  4. Neînțelegerea noțiunilor de bază pentru a nu părea complicat – Păstrează simplitatea!
  5. Neîncrederea în puterea marketingului – dorești ca toți clienții să se simtă bine și să cumpere cu încredere; pentru a face acest lucru trebuie să construiești încredere printr-un marketing consistent și prin furnizarea de produse și servicii de calitate.
  6. Cheltuieli în zone greșite – Unele companii cheltuiesc prea puțin, iar altele cheltuiesc prea mult în zone greșite. Menținerea unei strategii concentrate este importantă și te ajută să rămâi flexibil.
  7. Compararea merelor cu portocalele – Afacerile diferite necesită abordări diferite și produc marje diferite în ceea ce privește marketingul.
  8. Uiți că nu este întotdeauna despre tine – Cu cât dai mai mult, cu atât vei primi mai mult. Făcând acte de caritate, ajutând prteneri de afaceri și chiar clienți este mai mult decât o bună karma, este o strategie bună de branding! Fii flexibil și deschis. Este modul în care oamenii te percep că ești important

Percepția mărcii

Indiferent cât de frecvente sau coerente sunt mesajele tale, identitatea ta de brand ajunge la clienții tăi. Dacă ești perceput într-un fel și încerci să te prezinți într-un alt mod, atunci pierzi resursele prin trimiterea unui mesaj de confuzie de marcă.

Gândește-te la un atlet de elită. Identitatea lui se schimbă și se rotește în funcție de acele identități care îi permit să profite la maximum de fiecare etapă a carierei. Afacerea ta, ca un atlet, trebuie să facă tot ce este mai bine pentru tine în acel moment. Promovează-te în limitele tale. Un începător nu se poate vinde ca veteran, iar un veteran nu poate pretinde că este un tânăr debutant, iar comercianții, antrenorii și fanii te percep exact așa cum ești în acest moment.

Fiecare brand trece printr-o evoluție ca răspuns la percepția clienților. Logo-urile, de exemplu, încep de obicei complicate și suprasolicitate, dar pe măsură ce marca evoluează, logo-ul devine minimalist și mai stilizat.

Păstrează branding-ul tău pe aceste trei principii:

  1. Atenție: marca ta trebuie să atragă atenția oamenilor.
  2. Spune cum este: marca ta trebuie să-i spună clientului cine ești, ce faci și de ce au nevoie clienții de tine.
  3. Cum se obține: Odată ce își dau seama că au nevoie de produsul sau serviciul tău, fă-l accesibil într-un mod cât mai simplu pentru ei.

Acum că ai o mai bună înțelegere a modului în care funcționează branding-ul, este timpul să te oprești din îngrijorare și să începi să îți dezvolți afacerea!

Contactează Alternative Advertising astăzi! Împreună, putem face ideile tale mai bune!

Alternative Advertising - campanie publicitară de Paște

Campanie publicitară de Paște

Brandurile profită de orice ocazie să își atragă clienții

Crează printuri atât de bune încât nici nu a este nevoie de prea multe elemente ca să sugerezi legătura dintre Paște și produsele tale! Asta înseamnă să ai o campanie publicitară reușită!

Toată lumea ştie că Iepuraşul este un simbol sfânt al sărbătorii, nelipsit de altfel de pe punga de cadouri, ambalajul de cozonac sau din coşul cu ouă. Astfel Iepurașul este nelipsit din orice campanie publicitară!

Ce oferă o campanie publicitară?

De Paşte, ca şi de Crăciun sau orice altă sărbătoare, febra cumpărăturilor este garantat aceeaşi, oamenii cumpărând orice produs care le oferă:

Bucurie

Obiectiv

Noutate

Utilitate

Stimă de sine.

Sunt reguli principale de care trebuie să ții cont în orice campanie publicitară. După zeci de mii de campanii publicitare implementate, îți putem oferi câteva secrete de marketing. Maximizăm garantat vânzările din această perioadă!

Ți se pare că e prea devreme să te gândești la pregătirea pentru sărbătorile pascale? Suntem siguri că nu vrei să alergi panicat de colo colo! Ai apucat să-ți pregătești magazinul, casa și familia? Iepuraşul îți bate deja la ușă!

Acționează inteligent, planifică și păstrează controlul

O campanie publicitară de sărbători îți oferă un business pregătit și o familie care se bucură fără griji de Paște.

Pregătirea promoțiilor tale pentru sărbători e asemănătoare acțiunilor de decorare a casei. În loc sa cumperi decorațiuni de Paște, îți creezi și planifici toate activitățile necesare pentru ca afacerea ta să aibă vizibilitate și vânzări cât mai mari. E frumos să te lași cuprins de spiritul Iepuraşului stând la masă cu cei dragi și urmărind cum vânzările cresc. Pentru masa de sărbători te pregătești din timp făcând mâncare tradițională, decorând ouă și alocând timp familiei. De ce să nu îți pregătești business-ul în același fel? Implementează o campanie publictară inainte de sărbători și după te bucuri de rezultate!

Acum, că te-am convins de importanța etapei de pregătire a campaniei publicitare, îți spunem un secret: principalul avantaj al publicității este AUTORITATEA ta sau ÎNCREDEREA câștigată în ochii clientului. Mai multă încredere se traduce într-o șansă mai mare ca cei care sunt cu adevărat interesați de produsele tale să devină clienți reali.

Timpul, banii și resursele tale sunt întotdeauna limitate. De asta trebuie să le folosești cât mai bine. Decât să aduci mai mult trafic care nu prea se transformă în clienți, mai eficient e să îți optimizezi imaginea ta și să scoți mai mult din traficul pe care îl aduci deja.

 

Alternative Advertising - servicii publicitare - campanii publictare - panouri publicitare

Primăvara începe cu video story

Deții o afacere mică?

Înseamnă că știi foarte bine ce înseamnă un buget redus atunci când vine vorba de promovare. Deși știi că trebuie să investești pentru a obține profit, niciodată nu poți fi sigur de rezultatul investiției.

Vorbim de bănci, reprezentanţe auto, clinici private de sănătate sau librării? Toți aceşti comercianţi profită din plin de avantajele  pe care le oferă conceptul de video story.

Video story – o metodă excelentă de brand awareness

Video story este printre puținele modalități prin care o firmă mică poate concura cu marile brand-uri.  Este o metodă excelentă de brand awareness.  Câștigă  trafic relevant, generează lead-uri de calitate, câștigă noi clienți și vânzări!

În publicitate, totul se schimbă de la un an la altul. Partea frumoasă este că nu ai cum să te plictisești.

În prezent oamenii și consumatorii tăi vor să înțeleagă cu adevărat ce reprezintă produsele sau serviciile tale. Mai mult, vor să creeze o conexiune cu afacerea ta.

Video story este acel proces prin care noi construim în mintea consumatorilor o imagine și o identitate a produselor sau serviciilor tale și prin care le oferim un sens, o identitate.

Cu alte cuvinte, este o strategie prin care ajutăm publicul țintă să se identifice cu produsele tale, și prin care le dăm toate motivele să te aleagă pe tine, în defavoarea competitorilor.

Prin spotul pe care îl construim, le arătăm consumatorilor că prin ceea ce oferi satisfaci nevoile pe care aceștia le au, iar scopul nostru final este să le câștigăm loialitatea.

Puterea unui video explicativ pentru dezvoltarea afacerii tale

Este momentul să le oferi consumatorilor experiențe cu brandul tău la un alt nivel. Aceștia au deja acces la o cantitate enormă de informații.  Dacă vrei un avantaj competitiv, ar fi bine să te concentrezi pe îmbunătățirea experienței consumatorului cu brandul, sub toate aspectele sale.

Dacă vrei să atragi clienți noi în mod rapid pentru afacerea ta, video story este o soluție ideală. Personalizarea este mai importantă ca niciodată.

Un factor foarte important, ignorat însă de foarte mulți posesori de afaceri din România, este experiența vizuală a clientului care, în cele din urmă, va corespunde cu atragerea și  retenția acestuia.

Mai mult de 90% din antreprenori au produse bune sau chiar excelente. Promovarea lor este ineficientă, iar asta afectează considerabil creșterea afacerii.

Vânzările sunt o prioritate. A face clienții fericiți este o prioritate. Livrarea produselor la timp este o prioritate. Publicitatea eficientă generează mai mult venit decât toate aceste activități combinate.

Așadar, contactează-ne dacă vrei sa ai parte de video story, doar așa vei străluci sub soare!

Alternative Advertising - agenție de publicitate

De ce e nevoie de publicitate?

Toată lumea are nevoie de sfaturi în publicitate. Chiar și cei care au afaceri de succes.

Agenția de publicitate deține un nivel de forță incomparabil care influențează afacerea – înțelegerea pieței, apărarea intereselor clientului, generarea inovației, construirea brandului, influențarea unei creșteri profitabile.

Citește mai departe