5 pași pentru a-ți transforma brand-ul într-o adevărată vedetă!

Nu-i numim vedete pentru că sunt superstaruri, ci pentru că au ales să fie vizibili cu orice ocazie!

Vizibilitatea brand-ului tău reprezintă un element esențial în dezvoltarea și creșterea notorietății firmei. De câte ori ai apelat la un produs despre care nu știai prea multe informații?

 Clienții au nevoie de informații, dar mai ales, au nevoie de oameni care să spună o poveste despre produsele sau serviciile din jurul lor. În lumea afacerilor, produsele și serviciile sunt vedetele, iar vedetele trebuie să iasă în evidență indiferent de context sau ocazie.

Vedetele apelează întotdeauna la piese vestimentare de efect sau la make-up profesionist astfel încât să iasă în evidență, iar lumea să vorbească despre aparițiile lor. La aceste trucuri ar putea apela și brand-ul tău cu ajutorul Alternative Advertising. Noi îți prezentăm cele mai potrivite materiale publicitare care pot îmbrăca imaginea firmei, oferind un plus de valoare și totodată ajutând brand-ul să iasă din tiparele clasice.

 

5 Pași pentru a-ți transforma brand-ul într-o adevărată vedetă:

 1. Ședințe de consultanță

Toate vedetele au nevoie de stiliști profesioniști pentru a nu da greș în aparițiile lor, deci ca prim pas ai nevoie de sedințe de consultanță cu persoane ce te pot sfătui în legătură cu cele mai eficiente strategii prin care îți poți dezvolta notorietatea brand-ului. Agențiile de publicitate sunt experte în stabilirea materialelor publicitare de care are nevoie o firmă pentru a atrage privirile clienților.

Alternative Advertising îndeplinește următoarele etape cu privire la stabilirea obiectivelor de promovare ale brand-ului consultat:

  • Întâlnirea cu deținătorul brand-ului și descoperirea conceptului acestuia;
  • Stabilirea serviciului dorit și a materialelor publicitare necesare: modelul, culoarea, dimensiunile, design-ul graphic și locul amplasării;
  • Trimiterea simulărilor grafice și stabilirea design-ului final;
  • Montarea materialelor publicitare stabilite.

În această categorie de materiale poți găsi: casete luminoase, panouri publicitare, colantarea auto, litere volumetrice, etc.

 

 2. Caseta luminoasă

Vedetele strălucesc oricând, evident că ai nevoie de un element care să te facă să sclipești, iar oamenii să te observe de la distanță. Caseta luminoasă este soluția!

Ești curios ce este o casetă lumioasă?

Fie că e zi sau noapte, cu ajutorul casetei luminoase, reclama ta nu are cum să treacă neobservată. Poate fi amplasată atât în interior, cât și în exterior, iar design-ul acesteia depinde doar de imaginația și de preferințele tale. Caseta luminoasă este un element vizual de impact care îți va aduce brand-ul în lumina reflectoarelor.

Haide să-ți demonstrăm asta!

 3. Panourile publicitare

Vă mai amintiți când eram mici și ne doream să fim la fel de celebri precum vedetele ce apăreau pe panourile publicitare din oraș?

Ei bine, una dintre cele mai eficiente modalități pentru o publicitate stradala de succes pe care brand-urile o utilizeaza este panoul publicitar, dacă casetele luminoase te fac să sclipești, panourile publicitare te fac cunoscut în tot orașul și nu numai, trebuie să ținem cont, însă, că acestea necesită și o amplasare corespunzătoare.

În ciuda prezentei tot mai mare a retelelor sociale si instrumentelor de marketing online, publicitatea traditională este o metodă complementară acestora, o formă de a creste notorietatea brand-ului.

Această modalitate de promovare sporește atenția oamenilor și creează pe parcurs publicitatea clasică, respectiv, cea prin viu grai.

 

 

 4. Roll-up-ul

Evenimentele sunt considerate cele mai importante ocazii, vedetele pot lua contact direct cu fanii, dar mai ales, este o oportunitate în plus de a ieși în evidență. Poți profita și tu de o asemenea ocazie.

Roll-up-ul este o metodă simplă și de efect de a prezenta informații despre afacerea ta, îl poți lua cu tine la orice eveniment, este ușor de asamblat și îl poți amplasa atât în interiorul spațiului tău, cât și în exterior. Trebuie doar să alegi informațiile și imaginile potrivite, iar oamennii sigur îți vor descoperii povestea așa cum vrei tu să o transmiți.

 

 5. Tricouri personalizate

Obișnuim să colecționam deseori obiecte imprimate cu simboluri ale vedetelor pe care le apreciem.

Hmm… ce spui despre niște tricouri personalizate cu logo-ul brand-ului tău?

Ai un eveniment, un curs sau o campanie pe care o desfășori și vrei să oferi participanților un cadou inedit? Transformarea unui obiect comun într-un gând exclusiv este conceptul fundamental din spatele darului personalizat. Tricourile personalizate sunt modalitatea perfectă de a distribui imaginea firmei tale într-un mod plăcut de toată lumea.

 

 

Noi sperăm că te-am convins în legătură cu importanța valorificării brand-ului tău, iar dacă am facut-o, te așteptăm la Alternative Advertising pentru a-ți tranforma imaginația în realitate și brandul într-o vedetă de succes.

Ne mai poti găsi și pe pagina noastră de Facebook @AlternativeAdvertisingSolutions , unde am adăugat recent prețurile produselor, dar și pe Instagram @advertisingalternative, unde postăm instastories cu activitățile zilnice.

 

BANNER VS MESH

Care este diferența dintre un BANNER și un MESH?

Hai să îți explicăm noi!

Banner-ul reprezintă probabil cel mai accesibil și des întâlnit mijloc de reclamă. Este un material publicitar ce se utilizează cu scopul de a transmite informațiile mai ușor în tot orașul.

Fiind cel mai adesea de dimensiuni mari, poziționarea lui se realizează pe clădiri care permit vizibilitatea, cadru metalic, dar în anumite cazuri este posibilă montarea și în interior

Simplu sau complex, în aproape orice dimensiune, banner-ul outdoor va contribui la promovarea produselor, promoțiilor, serviciilor firmei tale.

Există mai multe variante de banner la care poți apela:

  • Banner Blockout – are în compoziție un strat opac care blochează lumina permițând astfel vizualizarea în foarte bune condiții a graficii.
  • Banner Frontlit PRINT – se poate personaliza cu diverse finisaje precum capse + buzunar.
  • Banner Backlit – vizibil si pe timp de noapte sau in condiții atmosferice care reduc vizibilitatea.

Mesh-ul se folosește, de asemenea, ca material publicitar, fiind un mijloc de reclamă stradală ce se aseamănă cu banner-ul, diferența este că materialul folosit la mesh:

  • Are perforații;
  • Este utilizat în special pentru fațadele imobilelor;
  • Permite circulația aerului;
  • Greutatea acestuia este mai mica în comparație cu greutatea unui banner.

Datorită greutății reduse a poliplanului și a perforațiilor realizate din turnarea PVC-ului, mesh-ul (plasă) reprezintă produsul publicitar ideal pentru promovarea stradală a imaginii la dimensiuni uriașe de ordinul sutelor de metri pătrați.

Atât banner-ul cât și mesh-ul au o durabilitate bună și rezistă în mediul extern.

Alegerea este la tine!

Fie că e banner sau mesh, sigur ajungi vizibil în tot orașul!

Ce mai aștepți? Transformă-ți afacerea într-o vedetă.

Îți stăm aproape oricând la numarul de telefon 𝟎𝟕𝟐𝟏𝟗𝟑𝟏𝟎𝟖𝟒, sau vino in showroom-ul nostru de pe 𝐁-𝐮𝐥 𝐔𝐧𝐢𝐫𝐢𝐢 𝐧𝐫.𝟑𝟎, 𝐥𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐞𝐫𝐮𝐥 𝐜𝐥𝐚̆𝐝𝐢𝐫𝐢𝐢 𝟑𝟎 𝐀𝐯𝐞𝐧𝐮𝐞 𝐁𝐮𝐬𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐂𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫!

 

Te așteptăm și pe Facebook (@AlternativeAdvertisingSolutions) , Instagram (@advertisingalternative) și Linkedln (Alternative Advertising Solutions) dacă ești curios ce e la modă în lumea publicității OUTDOOR.

 

 

 

Materiale publicitare pentru domeniul HORECA

Conform statisticilor de pe piaţa din România, segmentul HORECA se află încă în perioada de ascensiune.

Fapt ce transformă procesul de diferențiere într-unul provocator, mai ales dacă te afli la început de drum în domeniul business.

Suntem convinși că îți cunoști foarte bine clienții și nevoile acestora, fiind pregătit să le oferi experiența pe care aceștia și-o doresc în cadrul restaurantului sau hotelului tău, dar încă nu ai dobândit skill-urile de promovare care te-ar putea ajuta să-ți transmiți misiunea și viziunea ta în piața.

Poți apela la o agenție de publicitate care îți va oferi soluțiile de care ai nevoie în acest sens.

Agenția noastră lucrează încă de la început cu promovarea firmelor din domeniul HORECA, iar asta ne oferă o mare experiență pe care am dobândit-o în urma colaborărilor cu afaceri din toată țara.

 

Sfatul pe care ți-l putem da încă de la început, este să alegi un stil ce reprezintă în totalitate misiunea și viziunea ta, dar mai ales segmentul de piață pe care îl urmărești.

Dacă localul tău este destinat persoanelor tinere, alege ceva diferit care șochează și stârnește interesul. Documentează-te și apelează la un design pe placul segmentului tău de piață.

Dacă te adresezi persoanelor 40+ poți alege eleganța, stilul minimalist cu tendințe vintage.

Toate materialele pe care le foloști trebuie să te reprezinte, să inspire misiunea business-ului tău încă de la intrare.

Cum faci asta? Este foarte simplu!

În mod concret îți dăm câteva exemple de business-uri din domeniul HORECA cu care am avut plăcerea să colaborăm și care au vrut să se diferențieze prin utilizarea materialelor publicitare.

 

PENSIUNEA TRANSYLVANIAN INN – CASETĂ LUMINOASĂ

Laura, creatoarea acestui loc de vis, a optat pentru un stil minimalist și elegant, care să pună în evidență pensiunea chiar și pe timp de noapte.

Stilul casetei luminoase se potrivește perfect cu fațada pensiunii, un element de decor ce completează atmosfera rustică de munte.

Pensiunea este localizată în Brașov, drept urmare, a fost nevoie și de serviciul de montaj. Nu-ți face griji! Asigurăm montajul oriunde te-ai afla.

CRĂIȚA MERELOR “THE PLACE” BY CORINA OPREA – ELEMENTE DESIGN DIN LEMN

Corina Oprea este o adevărată crăiță a merelor, dar și a bunului gust.

Pe lângă livada plină cu fructe proaspete, aceasta a deschis și o pensiune unde clienții se pot bucura de aerul curat de la țară.

Pentru design-ul pensiunii a apelat la noi, mai exact, la crearea unor forme din lemn tăiate la CNC.

Să nu uităm și de roll-up-ul special realizat pentru toate evenimentele la care participă. Oriunde te-ai duce, fă-ți business-ul cunoscut cu fiecare ocazie!

RESTAURANTUL “EL REFUGIO” – LITERE VOLUMETRICE

El Refugio este un restaurant abia deschis în Bacău, dar cu toate acestea, elementele de signalistică de pe fațadă nu lipsesc, acestea fiind gândite până în cel mai mic detaliu.

Literele volumetrice iluminate, aplicate pe cadru, au fost realizate dintr-un material special pentru a-și putea schimba culoarea atunci când led-urile din interior se aprind.

COMPLEXUL ARCA – LITERE VOLUMETRICE, CASETĂ LUMINOASĂ, PLACĂ LOGO, PANOURI DIRECȚIONALE.

ARCA a creat un resort de vis unde ești înconjurat de frumusețea naturii, dar și de o mulțime de activități în aer liber.

Pentru a semnaliza întreg domeniul, cei de la Arca au apelat la soluții moderne și durabile: litere volumetrice, casetă luminoasă, placă din plexic colantată și panouri direcționale.

Și uite așa materialele publicitare se transformă în elemente de design, ce completează atmosfera și oferă vizibilitate de la distanță.

 

Noi sperăm că te-am convins de importanța valorificării și prezentării pe piață a diferențiatorilor tăi cu ajutorul materialelor publicitare.

Te așteptăm la sediul nostru de pe strada B-ul Unirii, nr. 30, în clădirea 30 Avenue Business Center.

Îți oferim consultanță gratuită pentru a găsi cele mai potrivite idei pentru promovarea business-ului tău.

Materialele publicitare pentru saloanele de înfrumusețare💇‍♀️

Conform statisticilor de pe piaţa din România sunt deschise şi active circa 7.000 de saloane de coafură şi înfrumuseţare, numărul fiind relativ constant în ultimii ani, spun jucătorii din domeniu.

Iată că în zilele noastre acest domeniu a devenit din ce în ce mai popular, iar acest lucru transformă diferențierea într-un aspect mai greu de îndeplinit, mai ales dacă te afli la început de drum.

Ești foarte bine informat cu privire la nevoile clienților tăi și în același timp ești pregătit pentru a le oferi cele mai bune servicii, dar poate că nu știi încă cum să te faci cunoscut.

Pentru că ești specialist în domeniul de beauty, probabil că marketing-ul și promovarea nu fac neapărat parte din abilitățile sau valorile tale.

Ei bine, când vine vorba despre acest domeniu, te putem ajuta noi!

O agenție de publicitate te poate îndruma cu soluțiile cele mai potrivite în acest sens, ținând cont de misiunea și viziunea brand-ului tău.

 

 Pentru că agenția noastră lucrează cu promovarea specialiștilor din acest domeniul, avem o mare experiență pe care am dobândit-o în urma colaborărilor cu diferite saloane de înfrumusețare din Bacău.

Sfatul pe care ți-l putem da încă de la prima întâlnire este – alegerea unui stil modern și elegant care să exprime profesionalism și atenție față de clienții ce calcă pragul salonului.

Valorile tale trebuie să fie exprimate până și prin cele mai mici detalii pentru că este foarte important ca oamenii să-ți simtă viziunea atunci când iau contact cu spațiul tău.

Deși nu pare, atmosfera creată contribuie la experiența clienților, dar în același timp, îți asigură și elementul cel mai important, diferențierea față de concurență.

Cum faci asta?

În mod concret, îți dăm câteva exemple de saloane de înfrumusețare cu care am avut plăcerea să colaborăm și care au vrut să se diferențieze cu ajutorul materialelor publicitare.

 

Diana Avram – Salon “Laboratorul de culoarea”

Diana Avram este adepta stilului modern, elengant și premium.

Și-a dorit să ofere informații relevante încă de la intrare, dar în același timp, să creeze o experiență și atmosferă specială pentru persoanele ce apelează la serviciile salonului.

Pentru evidențierea salonului s-au utilizat materiale publicitare precum:

  • Placă din plexic colantată;
  • Litere volumetrice;
  • Autocolant pentru perete.

 

Larisa Sârbu – Salon “Make-up & PhiStudio by Larisa Sârbu”

Frumusețea este o stare de spirit și schimbările din exterior influențează cum te simți în interior.

Cu această premisă a pornit și Larisa Sârbu la deschiderea salonului de cosmetică.

Larisa și-a dorit să creeze spațiul care să le facă pe femei să se simtă frumoase, iar cadrul să fie unul care să exprime grija și atenția la detalii.

Pentru evidențierea salonului s-au utilizat materiale publicitare precum:

  • Placă din bond colantată;
  • Litere volumetrice;
  • Plăci pentru semnalizarea interioară/ direcționale;
  • Insigne din plexic.

 

Claudia Velescu – Salon “PhiBrows”

Până să tragem o fugă la Claudia Velescu – Microblading Artist pentru reconstrucția sprâncenelor, vă prezentăm lucrările realizate pentru acest salon!

Claudia a ales să semnalizeze fiecare zonă a spațiului pentru a oferi informații clare asupra serviciilor pe care le pune la dispoziția clienților.

Non-culorile predomină, iar alb și negru emană eleganță, completându-se perfect cu elementele decorative și bineînțeles, cu serviciile care sunt destinate atât doamnelor, cât și domnilor.

Pentru evidențierea salonului s-au utilizat materiale publicitare precum:

  • Roll-up;
  • Litere volumetrice.

 

Salonul “Lady Nails”

Știai că în Roma antică, nuanțele de piersici și cireșe erau asociate cu zeița iubirii și frumuseții Venus?

Salonul Lady Nails este spațiul perfect pentru momente de răsfăț dedicate femeilor.

Au ales și culori reprezentative care să se îmbine perfect cu viziunea lor asupra feminității.

Literele volumetrice exprimă eleganță, iar apsectul acestora contribuie cu siguranță la bunăstarea clientelor ce calcă pragul salonului.

Pentru evidențiere s-au utilizat materiale publicitare precum:

  • Placă din plexic colantată;
  • Litere volumetrice aplicate pe placă din plexic.

 

Noi sperăm că te-am convins de importanța valorificării și prezentării pe piață a diferențiatorilor tăi cu ajutorul materialelor publicitare.

Te așteptăm la sediul nostru de pe strada B-ul Unirii, nr. 30, în clădirea 30 Avenue Business Center.

Îți oferim consultanță gratuită pentru a găsi cele mai potrivite idei pentru promovarea business-ului tău.

 

TU ȘTII CUM SĂ LE VORBEȘTI CLIENȚILOR TĂI?

 

Cum să le vorbești clienților tăi?

Care este avatarul tău de client?

Clienții nu se vor întreba niciodată cine ești, ce ai de oferit sau cum te numești. Singura întrebare pe care oamenii o pun atunci când iau contact cu un business este: ”De ce ar trebui să-mi pese?Spune-mi despre mine, spune-mi cum mă poți ajuta să devin mai bun, să economisesc timp, să reduc stresul.”

Și cum reușești să le răspunzi la toate aceste întrebări? Simplu…ÎNVAȚĂ SĂ-I CUNOȘTI MAI ÎNTAI, și bineînțeles, spune-le din prima ce vor să audă.

Ca să le vorbești clienților sau potențialilor clienți trebuie să știi cine sunt aceștia, iar apoi să-ți adaptezi limbajul în funcție de avatarul pe care l-ai creat cu ajutorul întrebărilor de mai jos.

Realizezi avatarul de client pentru a afla cum trebuie transmis mesajul tău, cum le poți atrage atenția,

Pentru asta nu trebuie să stai să te gândești tu singur la ce metode ar fi mai potrivite, există deja anumite seturi de întrebări care te ajută să-ți cunoști clienții până la cel mai mic detaliu din punct de vedere al personalității, ce tip de consumatori sunt, ce hobby-uri au, ce le place sau ce nu le place și cum privesc interacțiunea cu tine.

Ca să afli toate aceste lucruri poți să le pui întrebări de la cele mai simple, banale sau poți să mergi la chestii foarte avansate. (așa cum învăț eu acum la scoală)

Sunt interviuri extrem de complexe, ce includ imagini și indicatori ce te pot ajuta să afli care este clientul tău ideal.

Ca să întelegi mai bine despre ce e vorba, hai să-ți dau câteva exemple de întrebări care contribuie la formarea avatarului tău de client.

 

     STORYTELLING pe imagini – Mai pe scurt, punem la dispoziția clientului un set de 25 de imagini din care el trebuie să le aleagă pe cele mai reprezentantive pentru sentimentele, senzatiile, impresiile sau gandurile pe care le inspira topicul ales.

La ce ne este de folos acest storytelling? Ajută la identificarea elementelor reprezentative sau asociate experienței conștiente și/sau subconștiente referitoare la topicul investigat.

Ce înseamnă asta? Poți afla mult mai ușor părerile clientului despre ceea ce îi oferi deoarece își exprima trăirile prin imagini, fiindu-i mult mai ușor să se exteriorizeze în acest fel.

Exemplu întrebare: Ce sentimente/ senzatii /ganduri ai în momentul în care privești imaginea ……….(1, 2, 3, etc.) aleasă de tine?

 

EXEMPLE DE IMAGINI

     Metafore senzoriale asociate topicului discutat

Fiecare persoană are cinci simțuri senzoriale de bază: gustul, auzul, mirosul, văzul și simțul tactil.

Te întrebi ce legătură au întrebările tale cu simțurile senzoriale ale clientului?

Experințele se trăiesc cu totul, iar ceea ce completează fiecare experiență a noastră sunt simțurile.

Imaginează-ți o masa delicioasa. Practic, ai nevoie doar de gust, dar vederea, mirosul și uneori chiar atingerea pentru a creea o experiență gurmandă. Sau imaginează-ți că ești împreuna cu familia. Vederea ta este fascinată, dar mirosul, atingerea, gustul, auzul … toate aceste simțuri se trezesc la viață când sunteți împreună.

Exemplu întrebare: Ce sunet pe care l-as putea auzi ar putea reprezenta gândurile / sentimentele tale despre experiența cu ……….. și rolul pe care îl joacă în viața ta /a celor din jur?

 

     Imaginea cea mai reprezentativă.

Cea mai reprezentivă imagine din cele 25 indică valorile clientului, care este problema lui, de ce a apelat la tine și cum se simte în urma interacțiunii.

Exemplu întrebare: Care este cea mai reprezentativa imagine pentru subiectul discutat? De ce consideri că imaginea menționată de tine este cea mai reprezentativă?

 

     Mesaj critic.

Cum îți poți îmbunătății abordarea, serviciile sau produsele pentru clienții tăi? Auzindu-le mesajele “critice”!

Exemplu întrebare: Care este cel mai important mesaj pe care îți dorești să-l transmiți lui ……… (brand-ului, persoana etc.)?

 

     Mesaj surpriza.

Exemplu întrebare: Descrie care dintre sentimentele / gândurile tale în legătură cu experiența de la ………….., sunt acelea pe care (brand-ul, persoana etc.) ……… este mai puțin pregătit/ă să le audă?

 

Acestea sunt 5 exemple de întrebări pe care le poți aplica dacă vrei să-ți cunoști clienții în ceea ce privește personalitatea lor, preferințele sau ce anume le crează neplăceri în decursul unei colaborări cu un business.

Dacă consideri că întrebările de mai sus nu sunt tocmai potrivite pentru domeniul tău de activitate, trebuie să știi că acestea pot fi adaptate oricărui profil de business.

 

Noi sperăm că te-am convins în legătură cu importanța formării avatarului tău de client, ne mai poti găsi și pe pagina noastră de Facebook @AlternativeAdvertisingSolutions, pe Instagram @advertisingalternative,unde postăm instastories cu activitățile zilnice, dar și pe Linkedln Alternative Advertising Solutions!

 

Contactează-ne

 

ONLINE SAU OFFLINE? Unde să-mi investesc energia și banii?🧐

 

De câtă energie ai nevoie în online ca să creezi mesajele ce au o durata de viață atât de mică și în același timp, să fii relevant pentru ca oamenii să interacționeze cu ceea ce postezi?🏃⚡️

De foarte multă, crearea de conținut nu este atât de ușoară pe cât pare din exterior. Trebuie să ai la îndemână materiale precum: videoclipuri, fotografii care să reflecte realitatea, descrieri, articole, newsletter etc. 😱

Să fii vizibil pe internet un element esențial de business! 💯

❗️ Foarte important de reținut este faptul că trebuie să avem o activitate constantă în ambele medii de expunere (online și offline), astfel încât clienții să ne rețină.

➡️Ceea ce postăm pe rețelele de socializare trebuie să fie în perfectă aliniere cu ceea ce arătăm și oferim clienților în viața reală.

Hai să-ți dau un exemplu ca să înțelegi de ce aliniera este un factor important pentru imaginea business-ului tău!

Deseori ni se întâmplă să vedem poze cu feluri de mâncare ce ne stârnesc interesul prin culoare, aspect și descrierea lor, iar când ajungem la locație suntem surprinși de faptul că lucrurile nu stau la fel. Perfecțiunea nu există, iar dacă promitem doar arătând poze, nu facem altceva decât să dezamagim clienții. 🤷🏻‍♀️

✅Îți recomand să investești în crearea unui brand personal puternic în felul următor: îți decorezi spațiul comercial, apelezi la panouri publicitare, aplici logo-ul pe toate materialele personalizate. Impactul este mult mai mare ca și durată decât orice mesaj transmis online sau orice poză editată frumos.

✅Atunci când ai un logo pus într–o incintă și creezi conținut cu ajutorul materialelor publicitare este mult mai simplu. Faptul că ai logo-ul într-un spațiu și ești super “brand-uit” te ajută să fii autentic și să transmiți mai repede și mai ușor cine ești.📣

✅Elementele de branding vorbesc despre viziunea si misiunea firmei, sunt mesaje pe care le transmiți atât angajaților, cât și clienților. Reprezintă mai mult decât un moft vizual, este un element esențial în procesul de promovare❗️

#alternativeadvertising #marketing #branding #logo #reclamemari

 

 

CONTACTEAZĂ-NE

Interviu cu Gabriela Savu – “Cum a început povestea Alternative Advertising?”

Vrei să te dezvolți pe plan profesional, dar și personal fără a mai testa pe pielea ta tot felul de variante care nu îți garantează reușita?

Împreună cu Gabriela Savu, antrepronor și business owner al Alternative Advertising am realizat un interviu unde ne dezvăluie experiența ei de peste 12 ani în publicitatea outdoor, ce a învățat din experiențele prin care a trecut, dar și care sunt cele mai importante lucruri de respectat atunci când vrei ca business-ul tău să treaca la nivelul următor.

Pentru că am redecorat în back-office-ul nostru, ne-am gândit că este cea mai potrivită ocazie de a sta la vorbă, iar eu mi-am amintit că o provocasem pe Gabi (încă de când mă angajasem în agenție) să realizăm un interviu despre cum a luat viață Alternative Advertising.

Ne-am pus pe canapea și am început să vorbim de toate și despre toate….

 

De unde a pornit ideea de a înființa o agenție de publicitate?

Ideea a pornit de la dorința de a avea propriul business. Ce mi se părea cel mai interesant la această perspectivă era ideea că pot interveni creativ în toate procesele, că mă pot dezvolta nelimitat.

 

Cu ce gânduri ai pornit pe acest drum? Care a fost primul lucru pe care ți-ai dorit să îl oferi oamenilor?

“Gândul a fost să mă fac utilă. Însă…evident, asta nu era suficient. Începutul de drum a fost complicat și neprevăzut, ca atunci când ești de unul singur. Am pornit de la ideea să lucrez pentru agenții de publicitate care au nevoie să implementeze campanii la nivel local și zonal, adică în Bacău și în Moldova. Am simțit din prima oportunitatea poziției geografice, care ne permite să ne mișcăm în toate județele din Moldova, de la Suceava – Botoșani, până la Galați, Brăila, Buzău. Acum facem mai mult de atât, implementăm campanii și în alte zone ale țării, inclusiv București, fie direct, cu echipele noastre, fie prin colaboratori.

Așadar, am intrat în acest schimb echitabil în care noi am făcut tot ce am putut mai bine și am primit în schimb colaboratori de lungă durată, recomandări și proiecte din ce în ce mai complexe. Astăzi avem un atelier de confecții metalice pentru panouri publicitare, totemuri și alte structuri metalice de afișaj. Avem un atelier de producție publicitară în care facem printuri, colantări, prelucrări cu CNC-ul și laser.

În plus, mai avem o experiență de 12 ani în publicitatea offline, ceea ce îmi dă o expertiză fantastică pentru a consilia clienții, în a-i ajuta să aleagă cele mai bune soluții prin care să fie vizibili și cunoscuți. Dacă vorbim despre materialele publicitare și despre modalitățile de promovare, vreau să vă spun că soluțiile sunt cu adevărat infinite și potrivite pentru orice buget.

Orice element publicitar are sens. Toate punctele de contact pe care le au clienții cu business-ul tău trebuie să aibă elemente care comunică misiunea, valorile și modul de lucru al companiei.

 

Sunt foarte curioasă, dar în același timp cred că și cei ce ne urmăresc sunt curioși, cum se promovează o agenție de publicitate la început de drum?

“Se promovează cum poate…glumesc. Ce m-a avantajat a fost că am știut că vreau să lucrez pentru agenții, apoi am formulat cât mai bine ceea ce le este lor de folos ca să fie performanțe față de clienții lor și am trecut la treabă, oferind cât mai mult din toate acestea. Nu spun că am fost perfctți. Am mai și greșit. Avem clienți pentru care lucrăm de 10 ani. Și ei au crescut, și-au schimbat echipele, clienții finali. Am continuat să dezvoltăm proiecte împreună și mergem mai departe.“

 

Dacă te-ai pune în pielea unui client, ce sfaturi i-ai da?

“I-aș zice să apeleze la un mentor și la specialiști dacă vrea să evolueze rapid și eficient din punct de vedere al costurilor. Este adevărat că este mult mai ieftin să le faci tu pe toate, însă nu ai cum să ai expertiza pe care o avem noi de atâția ani. Poți face mai multe probe, pe pielea ta, sau poți apela la noi pentru o scurtătură și o eficiență a acțiunilor și costurilor. În zilele noastre nu se mai merită să mai faci probe și să lucrezi cu amatori. Dar, cel mai important este să știi cui te adresezi, să îți cunoști clienții, să își definești cât mai bine nișa, piața în care funcționezi și concurența.

În publicitate despre asta este vorba: să comunici atutentic unei piețe pe care o cunoști și cu care ai o relație dinamică de schimburi echitabile.

Și bineînțeles, să îți ajustezi și să îți sincronizezi acțiunile. Este foarte important să sincronizăm aparițiile în offline cu cele din online. Am observat de multe ori la clienții noștri că au identități aproape diferite în online față de offline.

 A trebuit să învățăm și asta, mai ales în 2020, anul în care totul s-a mutat in online. Nu pot decât să mă bucur că s-a întamplat asta. Întânirile sunt mai eficiente și putem lucra național foarte ușor pentru că oamenii sunt mult mai disponibili să colaboreze.

Cu ce aș vrea să rămâi atât tu, cât și oamenii ce ne urmăresc – toate elementelke vizuale te ajută să exprimi valorile tale, elementele care te diferențiază și care te fac prima alegere pentru clienții tăi.“

 

Ce sfaturi i-ai da Gabrielei din trecut, fix atunci când a pornit pe drumul antreprenoriatului și al publicității?

“Să își caute un mentor cât mai repede, să lucreze cu un specialist, cu un coach. Abia de la finalul lui 2020 am început să lucrez cu coach la nivel personal și de anul trecut avem și coach pentru business. Poate ați auzit, ca un business crește până la nivelul la care este antreprenorul. De aceea, vă încurajez să investiți în voi, iar ceea ce investiți să faceți vizibil prin materiale și acțiuni publicitare specifice.“

 

Dacă ați ajuns până aici vrem să vă mulțumim și să vă încurajăm să investiți în voi, atât pe plan personal, cât și pe plan de business. Dacă vă hotărâți ca în anul 2022 să produceți o schimbare a modului în care vă doriți ca afacerea să se dezvolte, vă suntem aproape oricând.

Ne găsiți pe pe pagina noastră de Facebook @AlternativeAdvertisingSolutions, pe Instagram @advertisingalternative, unde postăm instastories cu activitățile zilnice, dar și pe Linkedln Alternative Advertising Solutions.

 

 

CONTACTEAZĂ-NE

Importanța decorului și a elementelor vizuale în spațiul public ca și expresie vizuala a unui business.

V-ati gândit vreodată la cât de important este decorul într-o piesă de teatru?

În urmă cu câteva săptămâni am acceptat provocarea de a contribui la confecționarea decorului pentru piesa de teatru “Căsătoria”, decor ce transmite un aer de spațiu sacru, de catedrală, ferestrele cu arcadă reprezentând singurul element vertical de pe scenă.

A fost o adevărată provocare, o provocare pe care am înteles-o cu adevărat tocmai după ce am finalizat materialele necesare pentru spectacol.

De ce spunem că am înteles tocmai la final? Pentru că a fost o lecție.

Când lucrezi în publicitate îți folosești creativitatea în mod constant, este nevoie de un spirit de observație incredibil pentru a găsi soluții eficiente și optime, atât din punct de vedere estetic cât și de producție, montaj și durabilitate. Te gândești că nu mai există lucruri pe care nu le cunoști sau care ar putea să te surprindă.

Ei bine…ne-am înșelat. De ce?

Creativitatea are atât de multe perspective și forme diferite în ochii fiecărui om, iar acest lucru l-am înteles după ce scenograful piesei ne-a explicat cum elementele de decor trebuie să fie în armonie cu piesa, costumele, luminile, cum acestea trebuie să „lucreze în echipă”.

Decorul trebuie să exprime și să inducă stări, fiecare obiect așezat într-o anumită poziție contează și ajută publicul să înțeleagă esența poveștii.

Această experiență ne-a captivat și ne-a făcut să înțelegem mai bine importanța elementelor decorative de pe scenă încât nu am putut să nu ne gandim la o paralelă între importanța decorului și importanța elementelor vizuale în spațiul public ca și expresie vizuala a unui business.

Elementele folosite în realizarea pieselor de teatru sunt punctele forte ce reușesc să completeze spectacolul și în același timp, să atragă atenția publicului. Prima dată când se trage cortina, publicul, în cateva clipe de liniste observă decorul, iar apoi sunt atenți la momentul artistic și cum acesta se completeza cu elementele statice de pe scena.

Exact același lucru se întâmplă și când decidem să ne deschidem un business, oamenii vor observa mai întâi cum ti-ai decorat spațiul, ce culori ai folosit, care este mesajul pe care vrei să-l transmiți prin materialele publicitare.

Involutar, oamenii sunt influențați în mare parte de “ambalaj”. Acest ambalaj poate fi reprezentat de lucruri precum: aspectul spațiului pe exterior, aspectul spațiului pe interior, postările de pe social media, bannere de mari dimensiuni și diverse materiale pe care le poți folosi pentru a te diferenția și a ieși în evidență.

Este important de știut că viziunea pe care clienții o au în legătură cu afacerea ta este construită în urma atmosferei pe care o creezi în cadrul biroului, magazinului sau spațiului tău comercial. Clienții  au nevoie de elemente vizuale de impact care să-i introducă în povestea brand-ului tău, deoarece le comunici în mod indirect care este misiunea firmei tale în viața lor, cum ai putea sa le fii de folos, dar în același timp, de ce ar trebui să te aleagă pe tine.

În toate punctele de contract pe care le are un client cu business-ul tău, acolo trebuie să vii cu elemente vizuale care să te faca memorabil, să creeze ceea ce vrei tu să transmiti despre misiunea ta ca si business.

 

Vrei ca oamenii să îți acorde interes? Acordă și tu interes primului lucru pe care îl observă atunci când intră în contact cu proiectul tău!

 

Noi sperăm că te-am convins în legătură cu importanța valorificării brand-ului tău, iar dacă am facut-o, te așteptăm la Alternative Advertising pentru a-ți tranforma imaginația în realitate și brandul într-o vedetă de succes.

Ne mai poti găsi și pe pagina noastră de Facebook @AlternativeAdvertisingSolutions , pe Instagram @advertisingalternative, unde postăm instastories cu activitățile zilnice, dar și pe Linkedln Alternative Advertising Solutions!

 

CONTACTEAZĂ-NE

 

#CONCURS Alternative Advertising

#CONCURS Alternative Advertising

Care este primul lucru pe care il tin minte clientii atunci cand intra in contact cu afacerea ta?

Ai un lucru unic și special pe care doar la tine il găsesc? Scoate-l în evidență!

Fii diferit, fă o diferență!

Foloseste materialele publicitare ca acel lucru unic, să fie vizibil instantaneu.

Avem 3 vouchere pt tine prin care poți achiziționa materiale publicitare de efect precum: casetele luminoase, casete neluminoase, litere volumetrice, bannere, mesh-uri, steaguri, roll-up-uri, materiale personalizate (agende, pixuri, etichete, cărți de vizită, calendare, căni etc), colantări auto sau decorări vitrine.

Voucher #1 în valoare de 1000 de lei

Voucher #2 în valoare de 700 de lei

Voucher #3 în valoare de 500 de lei

Acest concurs este pentru tine dacă:

– Ai o firmă și VREI să-ți creeze campanii de publicitate pentru a atrage mai ușor clienții;

– Lucrezi în cadrul unei firme și vrei să o faci mai VIZIBILĂ și cunoscută.

Pentru a participa trebuie să urmezi pașii de mai jos:

  • Like paginii noastre de facebook – Alternative Advertising;
  • Like la această postare;
  • Share la această postare ca să vadă și prietenii tăi;
  • Adaugă un comentariu cu vreau să fiu diferit.

Mult succes!

Art. 1. Organizatorul concursului

1.1. S.C. Alternative Advertising Media S.R.L., cu sediul in Bacău, Bulevardul Unirii 30, etaj 3, birou 8, număr de înregistrare J04/790/2013, denumită în continuare ”Organizatorul”, va promova și derula concursul de Crăciun.

1.2. Participanții la Campania promoțională sunt obligați să respecte toți termenii și condițiile prezentului Regulament oficial al concursului, potrivit celor menționate mai jos (denumit în continuare ”Regulamentul Oficial”) concurs în urma căruia vor fi desemnați câștigătorii premiilor conform art. 6 din prezentul regulament.

1.3. Regulamentul Oficial este public, conform legislației aplicabile din România, pe pagina de Facebook Alternative Advertising (https://www.facebook.com/AlternativeAdvertisingSolutions/), pe toată perioada desfășurării Campaniei promoționale, respectiv în perioada 01.12.2021 – 23.12.2021.

1.4. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul Oficial pe parcursul desfășurării concursului prin întocmirea unui act adițional la prezentul regulament, cu mențiunea că aceste modificări vor fi aduse la cunoștința participanților și a publicului înainte de data intrării acestora în vigoare. Participanții și publicul vor fi înștiințați prin intermediul paginii de Facebook pe care este publicat prezentul regulament.

 

Art. 2. Durata și aria de desfășurare a Campaniei promoționale

2.1. Prezenta Campanie promoțională se desfășoară sub forma unui concurs și se derulează pe o perioadă de 7 zile, începând la data de 01.12.2021, ora 18:00:00 până la data de 23.12.2021, ora 23:59:59. Concursul se desfășoară pentru toate persoanele ce dețin o societate comercială din România și respectă regulamentul concursului și pașii de înscriere.

2.2. Orice înscriere efectuată după data de 23.12.2021, ora 23:59:59 (inclusiv) nu va fi luată în considerare, cu excepția cazului în care o modificare a duratei concursului ar avea loc ca un rezultat al unui act adițional la prezentul regulament, adus la cunoștința publicului prin modalitățile prevăzute la art. 1 de mai sus.

 

Art. 3. Condițiile de participare la Campania promoțională

3.1. Concursul se desfășoară exclusiv pe Internet, prin accesarea paginii de Facebook Alternative Advertising. (https://www.facebook.com/AlternativeAdvertisingSolutions/)

3.2. Dreptul de participare la prezenta Campanie promoțională este recunoscut oricărui utilizator de Facebook care îndeplinește cumulativ toate condițiile de mai jos:

respectă toate condițiile prevăzute la Articolul 5;

  • este de acord cu publicarea numelui, prenumelui și orașului de reședință pe pagina de Facebook Alternative Advertising https://www.facebook.com/AlternativeAdvertisingSolutions/.
  • este cetățean român sau rezident pe teritoriul României;
  • are vârsta de peste 18 ani la data înscrierii în concurs și contul său de Facebook conține numele și prenumele/denumirea afacerii sale reale, pe care le poate demonstra cu ajutorul buletinului/cărții de identitate și CUI, are acordul scris al administratorului firmei pentru care se vrea decorarea;
  • confirmă că a citit și a înțeles prezentul Regulament Oficial și că este de acord în totalitate cu termenii și condițiile precizate de acesta.

3.3. Se vor valida numai înscrierile utilizatorilor care răspund corect cerințelor din concurs și care oferă datele reale de identificare menționate mai sus.

3.4. În cazul în care, în urma verificărilor efectuate de către Organizator rezultă că participarea la concurs a fost fraudată sau participantul nu poate fi identificat cu datele înregistrate pe site-ul mai sus menționat, Organizatorul își rezervă dreptul de a elimina din concurs acești participanți, de a retrage acestor participanți premiile obținute ca rezultat al activității lor și/sau să restricționeze participarea la Campania promoțională până la încheierea acesteia.

3.5. Nu au drept de participare angajații S.C. Alternative Advertising S.R.L. sau rudele de gradul I ale acestora.

 

Art. 4. Protecția datelor personale

4.1. Tuturor participanților le sunt garantate drepturile în conformitate cu Legea 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a se adresa justiției.

4.2. Organizatorul va utiliza datele personale furnizate de către participanți la înscrierea în concurs exclusiv în scopul anunțării și identificării câștigătorilor, conform legislației în vigoare.

 

Art. 5. Modul de desfășurare a Campaniei promoționale

5.1. Participanții pot afla mecanismul de concurs accesând pagina de Facebook Alternative Advertising (https://www.facebook.com/AlternativeAdvertisingSolutions/) și postarea oficială a concursului.

5.2. Pentru a participa la prezenta Campanie promoțională desfășurată pe pagina de Facebook, participanții trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

5.2.1. Să aibă un cont în rețeaua de socializare Facebook în perioada desfășurării concursului;

5.2.2. Să comenteze cu Vreau să fiu diferit/ă.

5.3. La finalul concursului din data de 23.12.2021, ora 23:59:59, vor fi aleși 3 câștigători, prin intermediul random.org.

5.4. La maxim 5 zile lucrătoare de la finalul concursului, Organizatorul va anunța câștigătorii pe pagina de Facebook Alternative Advertising (https://www.facebook.com/AlternativeAdvertisingSolutions/), printr-un comentariu la postarea oficială a concursului și printr-o postare specială pe pagina Alternative Advertising.

5.5. Câștigătorii au la dispoziție 10 zile lucrătoare pentru a trimite datele necesare validării: telefon, nume complet, adresa de mail.

5.6. Organizatorul are la dispoziție 10 zile lucrătoare, după validarea câștigătorilor pentru solicitarea informațiilor necesare realizării autocolantului, literelor volumetrice și a tricourilor.

5.7. Organizatorul își rezervă dreptul de a folosi materialele încărcate în cadrul Campaniei promoționale și în alte campanii promoționale marca Alternative Advertising, strict în scopul promovării, acordul participanților în acest sens fiind acordat prin participarea la acest concurs.

 

Art. 6 Premii

6.1. În cadrul acestui concurs se vor acorda 3 premii sub forma a 3 vouchere de 1000, 700, respectiv 500 de lei cu scopul achiziționării unor materiale publicitare produse de Alternative Advertising.

 

6.2. Valoarea totală a premiilor este de 2200 lei (fără TVA). Câștigătorul concursului va beneficia de consiliere, pentru ca ematerialele publicitare  să fie adaptate spațiului respectiv.

6.3. Desemnarea câștigătorilor va fi realizată conform indicațiilor de la punctul 5.

6.4. Orice solicitare din partea câștigătorilor pentru modificarea/schimbarea premiului nu este admisă.

 

Art. 7 Responsabilitatea

7.1. Organizatorul concursului nu are nici o răspundere și nu va putea fi implicat în litigii legate de corectitudinea datelor personale trimise de către participanți.

7.2. Organizatorul nu are obligația de a purta corespondența privitoare la solicitările necâștigătoare.

7.3. Participarea la acest concurs implica obligativitatea respectării prevederilor prezentului, Regulament Oficial.

7.4. Reclamațiile referitoare la premiul câștigat, ulterioare momentului primirii premiului, nu vor fi luate în considerare de către Organizator.

7.5. În eventualitatea unei dispute asupra validității unei intrări în cadrul acestei promoții, decizia Organizatorului este definitivă.

 

Art. 8 Publicarea regulamentului

8.1. Regulamentul Oficial al Campaniei promoționale este publicat pe internet, și poate fi accesat din pagina de Facebook Alternative Advertising (https://www.facebook.com/AlternativeAdvertisingSolutions/), în secțiunea Notes.

8.2. Participanților la concurs nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare.

 

Art. 9 Litigii

9.1. In cazul unor litigii apărute între Organizator și participanții la concurs, acestea vor fi soluționate pe cale amiabilă.

9.2. Dacă nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părțile implicate în litigiu îl vor înainta spre soluționare instanței competente române, de pe teritoriul municipiului Bacău.

9.3. Prin participarea la Campania promoțională, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament Oficial.

 

Art. 10 Încetarea Campaniei Promoționale

10.1. Prezentul concurs poate înceta înainte de termenul stabilit, prin decizia Organizatorului sau în cazul schimbării cadrului legislativ astfel încât organizarea și desfășurarea concursului cu caracter promoțional să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect.

10.2. Concursul mai poate înceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendat oricând în baza liberei deciziei a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație.

10.3. Concursul va înceta, de asemenea, în cazul producerii unui eveniment ce constituie forță majoră, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului din motive independente de voința sa, de a asigura desfășurarea în bune condiții a concursului.

 

Materiale publicitare pentru medici stomatologi și clinici stomatologice.

Conform datelor furnizate de Institutul Naţional de Statistică, privind asigurarea populaţiei cu personal medical, numărul medicilor dentişti a fost de 16457 persoane (cu 5,1% mai mulți faţă de anul precedent). Dintre aceștia, 1619 lucrau în sectorul public și 14034 în sectorul privat.

Iată că cei mai mulți medici lucreză în sectorul privat unde este o concurență din ce în ce mai acerbă, iar acest lucru face ca diferențierea să fie un aspect foarte greu de îndeplinit mai ales când ești la început de drum.

Tu cunoști foarte bine nevoile pacienților, ești pregătit să le rezolvi problemele și să le oferi consultanță, dar mai ales să îi educi cu privire la sănătatea lor, dar nu știi neapărat cum să te faci cunoscut.

 

Pentru că ești specialist în domeniul medical, cu siguranță marketing-ul și promovarea nu fac parte neapărat din skill-urile tale, dar când vine vorba despre acest domeniu, te putem ajuta noi!

Poți apela la o agenție de publicitate care îți va oferi soluțiile de care ai nevoie în acest sens. Pentru că agenția noastră lucrează încă de la început cu promovarea specializărilor medicale, avem o mare experiență pe care am dobândit-o în urma colaborărilor cu diferite clinici din Bacău, dar și din alte zone ale Moldovei.

Ceea ce îți putem spune din start, metoda cea mai potrivită pe care o poți folosi ca să te diferențiezi este – alegerea unui stil minimalist, toate materialele pe care le foloști, fie că sunt la interior sau la exterior, trebuie să confirme încrederea și siguranța pe care tu o oferi pacienților prin acțiunile tale și priceperea în domeniul stomatologic.

Cum faci asta? Este foarte simplu!

Dacă vrei să contribui și tu la nivelul de educație al pieței și să oferi informații relevante pentru aceasta, alege niște materiale publicitare de calitate, precum: casetele luminoase, plăcile din plexic pentru interior, autocolantul pentru perete, plăci cu informații etc.

În mod concret îți dăm câteva exemple de medici stomatologi cu care am avut plăcerea să colaborăm și care au vrut să se diferențieze de restul luând parte prin această inițiativă la procesul de educare și informare al pieței cu ajutorul materialelor publicitare.

 

Dr. Dărăban, Medicina dentară – Casetă luminoasă din alucobond și plexic.

Domnul doctor Dărăban este unul dintre clienții care apelează la materiale publicitare discrete, premium, care să ofere informația cea mai relevantă și esențială pentru potențialii sau actualii pacienți. Și-a dorit ca prin acest element de publicitate să exprime profesionalismul și seriozitatea cu care tratează această meserie, dar mai ales cazurile și intervențiile pe care le întâmpină și rezolvă zilnic.

 

DRIANNY DENT, Cabinet stomatologic – Colantare geamuri, placa din plexic colantată și plăci cu informații.

DRIANNY DENT și-a dorit să ofere informații relevante pacienților încă de la intrarea în cabinet. Au apelat la plăcuțe cu informații despre medicii care le pot rezolva problemele pacienților. Ca atmosfera să fie plăcută, iar recunoștinta acestora față de pacienți să fie scoasă în evidență, au montat o placă din plexic colantată cu un mesaj de apreciere.

 

Noi sperăm că te-am convins de importanța valorificării și prezentării pe piață a diferențiatorilor tăi cu ajutorul materialelor publicitare, iar dacă am facut-o, te așteptăm la sediul nostru de pe strada B-ul Unirii, nr. 30, în clădirea 30 Avenue Business Center. Unde îți putem oferi consultanță gratuită și unde poți găsi cele mai potrivite idei pentru promovarea business-ului tău.

 

Ne mai poti găsi și pe pagina noastră de Facebook @AlternativeAdvertisingSolutions, pe Instagram @advertisingalternative, unde postăm instastories cu activitățile zilnice., dar și pe Linkdln Alternative Advertising Solutions.

 

9 IDEI DE CARE SĂ ȚII CONT CÂND TE PROMOVEZI

1. Pune accent pe promovarea brand-ului tău încă din prima zi!

Poate cel mai întâlnit lucru pe care il fac oamenii atunci când își deschid un business este să lase promovarea brand-ului “pentru mai târziu”. Brand-ul are nevoie de o promovare puternică încă de la început. Lucrurile mici fac diferența și asta se poate aplica și în acest caz, orice material publicitar sau metodă de promovare este binevenită atâta timp cât afacerea este scoasă în evidență.

2. Gândește-te la beneficii!

Este adevărat că, la început, promovarea presupune efort, dar important este să apelezi la varianta cea mai eficientă pentru brand-ul tău. De exemplu, să apelezi la o casetă luminoasă poate avea un impact vizual impresionant și îți poate scoate în evidență spațiul comercial, stârnind interesul clienților. Literele volumetrice sunt și ele binevenite, la fel și panourile publicitare distribuite prin oraș. Toate aceste materiale publicitare au costuri rezonabile, special pentru a putea fi accesate de către toată lumea. Tot ce trebuie să faci este să te informezi și să cauți cea mai optimă soluție pentru tine. Nu uita, soluția optimă ca să fii cunoscut de către clienții tăi trebuie să includă neaprărat si PROMOVAREA!

3. Apelează la profesioniști!

Știm că ești îndrăgostit de business-ul tău și că vrei cele mai bune rezultate. De aceea nu ezita să stabilești o ședință de consultanță cu o agenție de publicitate. Atunci vei afla idei pe care le poți aplica în business-ul tău imediat și metode practice de a le implementa cu ajutorul materialelor publicitare și a campaniilor în diferite medii. Iar dacă decizi să lucrezi cu noi beneficiezi de consultanță gratuită.

4. Cunoaște-ți concurența!

Fie că vrei sau nu, lumea evoluează în fiecare zi, deci fii cu ochii pe concurență. Una dintre cele mai bune strategii de promovare este să comunici ceea ce te diferențiază cu adevărat, motivul pentru care le aduci cu adevărat valoare clienților tăi. Tu știi care sunt diferențiatorii tăi și îi comunici în mod constant?

5. Stabilește-ți OBIECTIVELE!

Un plan bine întemeiat de la început te va ajuta să ai o viziune clară. Este important să corelezi obiectivele de marketing și publicitate cu obiectivele generale de dezvoltare ale companiei.

Tu ti-ai făcut planul de promovare pe anul acesta?

6. Keep it simple!

Secretul unei relații bune cu clienții stă în comunicare. Prin comunicare îți asiguri o vizibiliate clară și distinctă în fața clienților și a concurenților tăi.

7. Fii prezent!

Vrei ca oamenii să dezvolte încredere față de brand-ul tău? Comunică în mod constant!

O activitate constantă a brand-ului este observată și apreciată de către clienți. Postările recurente în social media și utilizarea materialelor publicitare în toate punctele de contact ale business-ului tău cu clienții sunt o metodă de a arăta că esti tot timpul disponibil și că rămâi prima alegere.

Vrei să fii numărul 1? Fii prezent în toate locurile în care sunt prezenți clienții tăi!

8. Recompensează-ți clienții!

Comunicarea este cuvântul ce trebuie să apara neaparat in definitia promovarii. Aceasta creează conexiuni și legături sănătoase cu oamenii care îți achiziționează produsele și serviciile, dar si cu potențialii clienți. Comunicarea constă în ascultarea nevoilor clientilor, găsirea de soluții, dar mai ales transmiterea de informații. (materiale personalizate)

9. Think out of the box!

Din când în când poți să riști să faci ceva nemaivăzut, unic, șocant. Clienții te vor remarca și te vor ține minte mult timp. Din această categorie fac parte: proiectele speciale outdoor sau indoor care te ajută să transmiți mesajul într-un mod creativ și diferit.

Proiectul special este o abordare originală prin care cu ajutorul unei idei creative poți transforma un material publicitar în ceva cu adevărat spectaculos și memorabil.