Care este diferența dintre un BANNER și un MESH?
Hai să îți explicăm noi!
Banner-ul reprezintă probabil cel mai accesibil și des întâlnit mijloc de reclamă. Este un material publicitar ce se utilizează cu scopul de a transmite informațiile mai ușor în tot orașul.
Fiind cel mai adesea de dimensiuni mari, poziționarea lui se realizează pe clădiri care permit vizibilitatea, cadru metalic, dar în anumite cazuri este posibilă montarea și în interior
Simplu sau complex, în aproape orice dimensiune, banner-ul outdoor va contribui la promovarea produselor, promoțiilor, serviciilor firmei tale.
Există mai multe variante de banner la care poți apela:
- Banner Blockout – are în compoziție un strat opac care blochează lumina permițând astfel vizualizarea în foarte bune condiții a graficii.
- Banner Frontlit PRINT – se poate personaliza cu diverse finisaje precum capse + buzunar.
- Banner Backlit – vizibil si pe timp de noapte sau in condiții atmosferice care reduc vizibilitatea.
Mesh-ul se folosește, de asemenea, ca material publicitar, fiind un mijloc de reclamă stradală ce se aseamănă cu banner-ul, diferența este că materialul folosit la mesh:
- Are perforații;
- Este utilizat în special pentru fațadele imobilelor;
- Permite circulația aerului;
- Greutatea acestuia este mai mica în comparație cu greutatea unui banner.
Datorită greutății reduse a poliplanului și a perforațiilor realizate din turnarea PVC-ului, mesh-ul (plasă) reprezintă produsul publicitar ideal pentru promovarea stradală a imaginii la dimensiuni uriașe de ordinul sutelor de metri pătrați.
Atât banner-ul cât și mesh-ul au o durabilitate bună și rezistă în mediul extern.
Alegerea este la tine!
Fie că e banner sau mesh, sigur ajungi vizibil în tot orașul!
Ce mai aștepți? Transformă-ți afacerea într-o vedetă.
Îți stăm aproape oricând la numarul de telefon 𝟎𝟕𝟐𝟏𝟗𝟑𝟏𝟎𝟖𝟒, sau vino in showroom-ul nostru de pe 𝐁-𝐮𝐥 𝐔𝐧𝐢𝐫𝐢𝐢 𝐧𝐫.𝟑𝟎, 𝐥𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐞𝐫𝐮𝐥 𝐜𝐥𝐚̆𝐝𝐢𝐫𝐢𝐢 𝟑𝟎 𝐀𝐯𝐞𝐧𝐮𝐞 𝐁𝐮𝐬𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐂𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫!
Te așteptăm și pe Facebook (@AlternativeAdvertisingSolutions) , Instagram (@advertisingalternative) și Linkedln (Alternative Advertising Solutions) dacă ești curios ce e la modă în lumea publicității OUTDOOR.