Alternative Advertising - campanii de branding

Partea de branding este, fără îndoială, cea mai importantă componentă a comercializării cu succes a afacerii tale. Mulți proprietari de afaceri se tem să investească în branding, deoarece pur și simplu nu sunt familiarizați cu acest proces. Aceste rezervări sau constrângeri limitative ar putea costa afacerile mii de lei sau tot mai multe oportunități pierdute.

De ce sunt atât de mulți proprietari de afaceri care se tem să investească în branding? Când vine vorba de branding, nu vezi întotdeauna o rată directă de măsurare a investiției (ROI) – dar asta nu înseamnă că nu funcționează. Trebuie doar să-ți ajustezi mentalitatea.

Cum construim o campanie de branding?

Este vorba doar de construirea conștientizării mărcii. Trebuie să continui să transmiți mereu același mesaj, astfel încât oamenii să înceapă să îl recunoască și, în cele din urmă, să reacționeze la el. Clienții răspund la o mai mare cunoaștere a mărcii prin cumpărarea produsului sau a serviciului tău în mod conștient.

Erori comune de branding

  1. Frica de a începe – pentru că marketingul este intangibil și nu este conștientizată întotdeauna rentabilitatea investiției.
  2. Schimbarea direcției prea frecvent și mesajele inconsecvente – O lună îți place albastru, următoarea îți place galbenul etc. Trebuie să fii consecvent, altfel eforturile tale nu vor avea același impact.
  3. Calitate inconsistentă – Întotdeauna să fii în fruntea jocului atunci când vinzi produsele și serviciile. Trebuie să fii consecvent în toate domeniile afacerii tale.
  4. Neînțelegerea noțiunilor de bază pentru a nu părea complicat – Păstrează simplitatea!
  5. Neîncrederea în puterea marketingului – dorești ca toți clienții să se simtă bine și să cumpere cu încredere; pentru a face acest lucru trebuie să construiești încredere printr-un marketing consistent și prin furnizarea de produse și servicii de calitate.
  6. Cheltuieli în zone greșite – Unele companii cheltuiesc prea puțin, iar altele cheltuiesc prea mult în zone greșite. Menținerea unei strategii concentrate este importantă și te ajută să rămâi flexibil.
  7. Compararea merelor cu portocalele – Afacerile diferite necesită abordări diferite și produc marje diferite în ceea ce privește marketingul.
  8. Uiți că nu este întotdeauna despre tine – Cu cât dai mai mult, cu atât vei primi mai mult. Făcând acte de caritate, ajutând prteneri de afaceri și chiar clienți este mai mult decât o bună karma, este o strategie bună de branding! Fii flexibil și deschis. Este modul în care oamenii te percep că ești important

Percepția mărcii

Indiferent cât de frecvente sau coerente sunt mesajele tale, identitatea ta de brand ajunge la clienții tăi. Dacă ești perceput într-un fel și încerci să te prezinți într-un alt mod, atunci pierzi resursele prin trimiterea unui mesaj de confuzie de marcă.

Gândește-te la un atlet de elită. Identitatea lui se schimbă și se rotește în funcție de acele identități care îi permit să profite la maximum de fiecare etapă a carierei. Afacerea ta, ca un atlet, trebuie să facă tot ce este mai bine pentru tine în acel moment. Promovează-te în limitele tale. Un începător nu se poate vinde ca veteran, iar un veteran nu poate pretinde că este un tânăr debutant, iar comercianții, antrenorii și fanii te percep exact așa cum ești în acest moment.

Fiecare brand trece printr-o evoluție ca răspuns la percepția clienților. Logo-urile, de exemplu, încep de obicei complicate și suprasolicitate, dar pe măsură ce marca evoluează, logo-ul devine minimalist și mai stilizat.

Păstrează branding-ul tău pe aceste trei principii:

  1. Atenție: marca ta trebuie să atragă atenția oamenilor.
  2. Spune cum este: marca ta trebuie să-i spună clientului cine ești, ce faci și de ce au nevoie clienții de tine.
  3. Cum se obține: Odată ce își dau seama că au nevoie de produsul sau serviciul tău, fă-l accesibil într-un mod cât mai simplu pentru ei.

Acum că ai o mai bună înțelegere a modului în care funcționează branding-ul, este timpul să te oprești din îngrijorare și să începi să îți dezvolți afacerea!

Contactează Alternative Advertising astăzi! Împreună, putem face ideile tale mai bune!

Autor

Alternative Advertising

Lasă un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile cu steluță (*) sunt obligatorii.