Ce este o campanie publicitară?

Orice tip de campanii publicitare alegi, acestea sunt rezultatul unui intens efort de planificare. Pentru a te asigura că mesajul referitor la produsul/serviciul promovat va fi perceput şi, în final, însuşit de către publicul-ţintă, noi abordăm comunicarea într-un mod strategic, ceea ce înseamnă că ţinem cont atât de caracteristicile produsului/serviciului, cât şi de caracteristicile cumpărătorilor acestora.

Tipuri de campanii publicitare

Campania de continuitate

Constă în gestionarea cheltuielilor de publicitate astfel încât să se obţină o expunere regulată. Acest tip de campanie este cel mai potrivit pentru produsele a căror marcă are o mare notorietate.

Campania de impulsuri regulate

Presupune, aşa cum îi spune şi numele, repartizarea cu regularitate a ocaziilor de expunere la mesaj în timpul desfăşurării sale.

Campania de impulsuri neregulate

Este recomandată mai ales în cazul produselor sezoniere. Diferenţa faţă de precedenta este dată de intervalele neregulate dintre mesajele publicitare.

Campania de lansare

Este potrivită în cazul promovării unor produse noi. O astfel de campanie presupune scăderea cheltuielilor de publicitate, pe măsură ce cresc vânzările produsului.

Campania promoţională

Este o variantă a celei precedente şi constă în lansarea, în paralel  a promovării prin reclame în locurile de vânzare, prin mesaje de Relaţii Publice, prin cupoane, reduceri sau eşantioane.