Alternative Advertising - print si design

Acum există mai multe canale de marketing disponibile pentru afaceri decât oricând

Digitalul poate lua toate titlurile, dar printul este un mediu testat cu o istorie de succes. Ai nevoie de amândouă. Pentru a profita la maximum de bugetul tău de publicitate sau de promovare, trebuie să combini canalele de marketing disponibile: Print și Digital.

Este necesar ca soluțiile digitale să fie susținute cu anunțuri tipărite și print de mari dimensiuni

Online ești întotdeauna doar la un click departe de a fi uitat. Dacă consumatorii văd marca ta online, și apoi o văd pe un print de mari dimensiuni, atunci începi să construiești o recunoaștere a mărcii. Oamenii vor începe să își amintească marca. Frecvența și consistența sunt esențiale.

Frecvența promovării în mediile Print și Digital

Una dintre problemele cheie ale marketingului și publicității este că, atunci când oamenii văd succesul, ei se opresc, dar, la fel ca în vânzări, trebuie să continui și iar să continui să te promovezi. Trebuie să ai câteva ”vapoare în canal” în orice moment și ele se vor mișca întotdeauna la viteze diferite. Gândește-te la marketing și la publicitate ca la un proces continuu, nu ca la o destinație. Stabilește-ți obiective, dar nu te opri odată ce le atingi!

Print de mari dimensiuni, pliante, broșuri și alte materiale de promoționale combinate cu o strategie de marketing online reprezintă o combinație puternică. Concentrându-te doar pe print sau doar digital înseamnă că îți pierzi timpul.

Menținerea coerenței mărcii în Print și Digital

Mergând pe promovarea digitală nu înseamnă că ar trebui să te reinventezi, dimpotrivă, este imperativ ca brandingul să rămână același pe toate canalele. Gândește-te la site-urile web responsabile. Acestea arată diferit în funcție de situația în care te afli pe un computer, un smartphone sau o tabletă, dar imaginile și mesajul de bază sunt încă acolo. Nu este nevoie să incluzi toate aceleași informații în format tipărit și digital, dar ar trebui să faci suficient pentru a te asigura că toate materialele tale au același aspect și comunicarea este unitară.

Nu te complica în Print și Digital

O mulțime de oameni se grăbesc și pierd din vedere mesajul central. Cu cât consumatorii au mai mult de citit, cu atât vor citi mai puțin. Ideea este că nimănui nu-i pasă de tine, trebuie să faci în așa fel încât să le trezești interesul. Concentrează-te pe client și pe beneficiile pe care le oferi.

Avantajele imprimării

alternative-advertising.ro-print
alternative-advertising.ro-print

Consumatorii îl văd ca având mai multă calitate și integritate decât conținutul online.

Potrivit Contently.com, 82% dintre utilizatorii de Internet au încredere în anunțurile tipărite atunci când iau o decizie de cumpărare, mai mult decât orice alt mediu.

MarketingMag.com observă că, în timp ce „ziarele și revistele ajung la 90% din canadieni săptămânal” doar puțin „mai mult de jumătate din canadieni (59%) citesc acum pe un dispozitiv digital.” Printul este încă autoritar și citit pe scară largă. Sacrificarea imprimării pentru a investi în digital este la fel de slabă ca strategie ca și sacrificarea digitală pentru a investi doar în print. Strategia ta de marketing trebuie să cuprindă ambele medii.

Cheile succesului pentru Print și Digital

Online și în format print, se aplică aceleași principii de succes:

  1. Frecvența ridicată este crucială
  2. Rămâi concentrat pe mesajul mărcii

Ai nevoie de ajutor pentru a adăuga o anumită energie electrică la campaniile de print sau de marketing digital?

Știm să îți coordonăm marketingul digital și de print . Aplicăm aceste chei de succes, astfel încât următoarea ta campanie publicitară să fie cea mai bună de până acum.

 

Autor

Alternative Advertising

Lasă un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile cu steluță (*) sunt obligatorii.