Alternatice Advertising - marketingul de care ai nevoie

Marketingul generează o investiție sau o cheltuială?

Este o dezbatere veche care merge direct la bază: marketingul generează o investiție sau o cheltuială?

Marketingul creează pentru orice afacere o valoare economică mai mare decât orice altă activitate.  Deține un nivel de forță incomparabil pe baza căruia poate să influențeze afacerea. Influențează înțelegerea pieței și apărarea intereselor clientului.  Generează inovație, construirea brandului și influențarea unei creșteri profitabile.

Care este valoarea mărcii tale?

Unele companii cred că dacă cheltuiesc 1.000 de lei pentru branding, atunci ar trebui să vadă o întoarcere directă de 10.000 de lei.  Uită faptul că brandingul pur și simplu funcționează în alt fel. Construirea unui brand necesită timp și bani. Chiar dacă  vei putea urmări nu tocmai ușor o rentabilitate directă a investiției (ROI), vei beneficia în continuare pe termen lung.

La fel tu, te afli în imposibilitatea de a-ți conduce afacerea fără laptop. Laptopul tău nu generează în mod direct o rentabilitate a investiției.  Construiește un brand investind în marketing.

Marca ta este cel mai mare activ. Chiar dacă ai pierde toate mărfurile într-un incendiu, vei fi în stare să îți reconstruiești afacerea atât timp cât marca ta este recunoscută și respectată.

 Angajamentul comunitar

Perceperea marketingului ca o cheltuială îți permite să reîntorci acești bani comunității locale sponsorizând turnee, ținând tombole sau organizând evenimente locale. Nu vei vedea neapărat un  ROI direct peste noapte, dar să nu rămâi surprins dacă oamenii încep să te recunoască și să te asocieze cu anumite evenimente, fiind brusc interesați să achiziționeze produsele/serviciile tale.

În afaceri, ca și în viață, cu cât dăruiești mai mult, cu atât vei primi mai mult. Cu cât îi ajuți mai mult pe oameni, cu atât sunt mai multe șanse ca aceștia să te recomande prietenilor, familiei și colegilor lor.

Marketingul presupune angajament

Angajament față de tine, că vei respecta deadline-urile, că vei duce la bun sfârșit proiectul; angajament față de clienți, că folosești toate informațiile pe care ți le livrează pentru a învăța; angajament față de mediul ce te înconjoară, pentru că marketingul te formează să vezi cu alți ochi ce este în jurul tău.

Marketingul presupune timp

Construirea unui brand necesită timp și chiar dacă ar părea la început o cheltuială, pe termen lung este o investiție. Dar dacă nu poți să aștepți? Există modalități de a urmări și măsura rentabilitatea directă a investiției (ROI) a campaniei tale de marketing.

Construirea unui model de atribuire este cel mai bun mod de a măsura marketingul ca pe o investiție. Marketingul digital este deosebit de potrivit pentru urmărirea potențialului, a vânzărilor și a rentabilității investiției prin analiza automată.

Chiar și cel mai bun model de atribuire nu va fi capabil să prezică cu exactitate valoarea viitoare a mărcii pe care o generează marketingul. Nu există nici un substitut pentru obținerea brandului tău și implicarea în comunitate – și nici o modalitate de a acorda o valoare în euro și cenți. Lucrurile bune vin la cei care așteaptă.

Strategia de marketing este precum o pizza!

Se pleacă de la pizza margherita și se ajunge la specialitatea casei. Depinde de tine de ce ingrediente îți dorești sau ai nevoie pentru a crea experiențe pline de emoție și bun gust pentru clienții tăi!

Când ești gata să investești în marca ta, dă-ne un apel!

La Alternative Advertising facem ca ideile bune să fie transformate în implementări memoraile!

Toată lumea are nevoie de sfaturi și strategii de marketing. Chiar și tu care ai o afacere de succes.

 

Autor

Alternative Advertising

Lasă un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile cu steluță (*) sunt obligatorii.